|LEGENDARY'STHEEND|

1.3K 48 62
                                    

Bu bölüm Texting değildir.

Selena'nın Ağzından

Sadece son kez onlara bakıyordum. Bir yanımda  Shawn ve bir yanımda Zayn vardı. Herkes ağlıyordu.

Ah, vedalardan oldum olası hep nefret ettim. Annem ve babam bile evden çıkarken sadece sarılmalarına rağmen, onların böyle yapması beni deli ediyordu.

Önce Kylie ile sarıldım. Benim canım, bitanem, güzelim say say bitmeyen kankam..

"Hadi ama ağlamayın vedaları sevmem bilirsiniz." Dedim ve akacak olan göz yaşlarımın akmasını engellemek için tavana baktım.

"Seni gerçekten çok seviyorum. Bana söz ver hiç kopmayacağız ve Facetime'dan dakika başı konuşacağız." Dedi ağlayarak.

"Söz!" Dedim ve sıkıca sarıldım onu çok özleyecektim.

"Sıra bendeee!" Diyen Taylor'a baktım.

"Hadi ama ağlayacağım." Dedim yalandan sinirlenerek.

"Sen benim kurtarıcı meleğim Sel, sakın ve sakın beni unutma. Beni de Facetime'dan arayacaksın yoksa küserim valla." Dedi hem ağlıyor hem de gülüyorken.

"Özenti seni." Diyen Kyl'a bakıp güldüm. Ve ona bir kez daha sarıldım.

"Yeter ama kıskanıyorum." Diyen Harry'e baktım.

"Orada seni Zayn'e emanet ediyorum tamam mı? Bak eğer birisi sana sataşırsa, bulaşırsa hiç çekinmeden Alo abicim yapıyorsun ilk uçakla geliyorum." Dedi ve güldü. Ağlayacaktı ama kendini sıkıyordu.

"Neyim ben bok çuvalı mı?" Diyen Shawn'e hep beraber güldük. Aynı şeyi ikinci defa diyordu.

Kafası aşağıya doğru eğik sarışın kızın yanına gittim.

"Haiz, üzülme. Sorun yok." Dedim güven vermeye çalışarak. Bana sıkıca sarıldı ve omzumu ıslatmaya başladı.

"Ben çok üzgünüm Sel yemin ederim. Böyle olsun istemezdim." Dedi hıçkırıklarının arasından.

Evet bende birazcık bencillik yapıp onun üstüne fazla gitmiş olabilirdim ama o benim efsanevi arkadaşlarımdan biriydi. Hiç yanlışını görmemiştim. Ve şimdi Jeremy Bieber'ın suçunu ona atamazdım.

"Ben özür dilerim. Senin üzerine çok gittim. Ama beni de anla sadece aptalca aşıktım." Dedim.

Cümleme şaşırmış olacaktı ki şaşkınca bana baktı. Sonra herkesin şaşkınca bana baktığını farkettim. Kimse benden böyle bir hamle yapmamı beklemiyordu.

"Seninle de Facetime yapacağız yoksa küserim." Dedim. Bu dediğime baya sevinmiş olacaktı ki gülümseyerek bana baktı. Ve ona da son kez sıkıca sarıldım.

Ve son olarak gelen kişi Justin Bieber...

Buna hazırsın Sel,

Sadece sarılacaksın,

Bunu yapabilirsin..

"Heey," dedim sevecenlik yapmaya çalışarak.

Ama o hiç bir şey demeden sadece sarıldı ve omzumu ıslatan bilmem kaçıncı kişi oldu.

"Ağlama!" Dedim. Ve sesimin titrediğini duyunca içimden küfür ettim kendime.

"Ağlama tamam geçecek. Buna alışacağız." Dedim ve son kez kokusunu içime çektim.

"Eğer böyle yaparsan gidemem Jus." Dedim ama bir şey demeden ağlıyordu.

En sonunda dayanamayarak geri çekildim. Bu uçağa binip gitmem gerekiyordu. Pes edemezdim.

"Ama seni tekrardan görmek çok güzel,
Hoşçakal demek istemiyorum." Dedim ve ona da son kez sarılıp kokusunu içime çektim. Bu son kezdi. Son kez.

Hemen geri çekilip saatime baktım. Ve sözlerime devam ettim.

"Saat on buçuk olmak üzere,
Ve yoluma çıkmam gerek."

Merdivenlere hızla yol aldığımızda Shawn'ın cümlesi beni güldürmüştü.

"Tanrım Kylie beni seviyormuş inanabiliyor musunuz?"

Sadece gülümsemeye çalıştım. Ve herşey iyiymiş gibi davranmaya çalıştım.

"Lan Kylie'nin bize bir bakışı vardı, özellikle bana yeminle içim acıdı."
Diyen Zayn'in omzuna vurdum.

Arkama son kez baktım. İçimden sadece şunları geçirdim.

"Hoşçakalın çocukluk anıları,

Hoşçakalın ilk aşkım ve gerçek kardeşlerim,

Ve hoşçakalın EFSANEVİ OROSBULAR"

***

İKİNCİ KİTABI YAPSAM OKUR MUSUNUZ?

ZAYLENA YAPİM Mİ?

SHAWMILA YAPİM Mİ?

JELENA YAPİM Mİ?

SHAILEY YAPİM Mİ?

EĞER YOK OKUMAM DİYORSANIZ BÖYLE BIRAKIYORUM KİTABI

LEGENDARY | GroupchatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin