Bağımlı Hırsız

968 18 3
                                    

    Bir kaç dakika sonra geldik. Sherlock yine başarılı bir şekilde kahve sevdiğimi tahmin etti ve bana kahve ister misin diye sordu. Sherlockun teklifleri cidden caziplerdi reddedilemeyecek türden.

    O sırada evi inceleme fırsatım oldu.Çok düzenli olmamakla beraber dağınık da değildi biraz dikkatli bakınca cep telefonu ve kahve makinası hariç elektronik bir aletinin olmadığını fark ettim.

   -Teknolojiyle aran yok sanırım, gelişmeleri nasıl takip ediyorsun ?

   +Ah, evet.Fazla teknolojinin insanı aptallaştırdığını düşünüyorum ama bir televizyonum var biraz dikkatli bakarsan ortadaki sehpada yaptığı izleri görebilirsin.

  O sırada kahvelerimizi getirdi ben de bizim hırsız hakkında konuşmaya karar verdim.

  -Hastanenin önünde bir an o hırsızı kurtarmamak istedim. Beni sen ikna ettin. ( aslında sadece onun hırsız
olduğunu anladığımı vurgulamak istedim. )

  +Evet tereddüt ettiğini gördüm hafiften terlemeye başladın ve ellerin titredi. Ama yerdeki.kesinlikle bir hırsız değildi.

  Bir an şaşırdım ben hırsız olduğuna kesinlikle emindim.Belki de bu sefer saati gözünden kaçırmıştı

  - A.. saatini görmedin sanırım üzerindeki kıyafetler kesinlikle fakir işi olmasına rağmen saati oldukça pahalıydı.

  +Evet saati pahalıydı güzel gözlem ama bir hırsız değildi.Saati bileklerinde iz yapmıştı ve alt bölgeleri hafiften kararmıştı.Uzun süredir o saati takıyordu.

  -Peki uzun boylu adam neden öldürmek istedi ?

  +Ailesi çok zengin bir bağımlıydı ancak bir ay kadar önce şirket patronu olan babası vefat etti babasıyla çok iyi anlaşıyordu ama babası iyi bir patron değildi birçok kişiyi dolandırarak yükselmişti.Babasını vefatından sonra üvey babası şirketin başına geçmek için Bayan Kuger ile evlendi ve Danny'i evde istemedi Bayan Kuger'ı kandırarak onu evden kovdu. Danny henüz kendi ayakları üzerinde durmayı bilmiyordu sokaklara düştü ve bir keş oldu ama babasından yadigar saatini asla çıkarmadı.Uzun adam ise babasının dolandırdığı şirketlerden birinin patronuydu oğlunu öldürerek  intikam almak istedi çünkü yediği kazıktan dolayı tüm hayatı mahvoldu evliliği bitti ve işini kaybetti.

  -Tüm bunları bir saatten mi çıkardın?

  +Haha komik olma Watson tabii ki hayır zaten bu dava üzerinde çalışıyordum.Bayan Kuger da öldürülmeye çalışıldı ancak onu son anda kurtardım Danny'i de siz kurtardınız Doktor Watson.

  -Peki uzun boylu adam şimdi ne yapacak?

  +Hiçbir şey yapamayacak.Hastaneye gidip yarım kalan işini tamamlamaya çalışacak ancak hastanede tarafımdan yerleştirilmiş polisler var ve hepsi de adam hakkında bilgilendirilmiş bulunduğu yerde yakalanacak Danny'nin vurulacağını tahmin etmiştim ama çok hızlı oldu ve mekanı bilmiyordum. Aslına bakarsan şans eseri eve doğru gittiğim yolu seçti. Ama bu artık onun için bir son olacak.

  Bay Sherlock'u bu çıkarımlarından dolayi tebrik ettim ve yatacak yer sordum oldukça uykum gelmişti Sherlock bana bir oda hazırladı ve burada uyuyabileceğimi söyledi. Kahvenin etkisiyle biraz geç uyudum o sırada yeni hayatimi düşünüyordum ancak yeni hayatım hiç de düşündüğüm gibi olmayacaktı.

Sherlock HolmesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin