Part 1

27.8K 579 82
                                    

" မား ​ေရ....သမီးျပန္​​ေရာက္​ပီ...''

" သမီး ဒီကိုလာဦး....''

" ဟင္​....nae appa ''

သင္​တန္​းကျပန္​​ေရာက္​​ေရာက္​ခ်င္​း အခန္​းထဲဝင္​ဖို႔ ​ေျခလွမ္​းရံု႐ွိ​ေသး ဧည္​့ခန္​းထဲက ​ေခၚသံ​ေၾကာင္​့​ေၾကာက္​​ေၾကာက္​နဲ႔ အျမန္​သြားရျပန္​သည္​

" nae....appa....​ေျပာစရာ႐ွိလို႔လားဟင္​....''

" ဘယ္​ကျပန္​လာတာလဲ....''

" သင္​....သင္​တန္​းက....''

" ခနထိုင္​ဦး....သမီး ''

" nae....appa....ဘာခိုင္​းစရာ႐ွိလို႔လဲဟင္​ ''

" ​ေနာက္​လထဲ သမီးကို အိမ္​​ေထာင္​ခ်​ေပးဖို႔႐ွိတယ္​ ''

" ႐ွင္​? ႐ုတ္​....႐ုတ္​တရက္​ႀကီး "

" အကုန္​​ေျပာၿပီးဆိုၿပီးျဖစ္​​ေနၿပီသမီး....''

" ap...appa.....wa...waeyo....သမီးက အခုမွ ငယ္​ငယ္​​ေလးပဲ႐ွိ​ေသးတာ​ေလ.....ဘာလို႔​ေယာက်္​ားယူရမွာလဲ.....မယူခ်င္​ဘူး.....''

"appaတို႔ ဒုကၡ​ေရာက္​တိုင္​း အျမဲကူညီ​ေပးတဲ့သူကိုမွတ္​မိလား....''

" n..nae ''

" အင္​း.....သူ႔​ေျမးက ႏိုင္​ငံျခားမွာ အလုပ္​အ​ေၾကာင္​း​ေတြ ပညာဆည္​းပူးၿပီး ျပန္​​ေရာက္​တာတလ​ေလာက္​႐ွိၿပီ....အဲ့က​ေလးမွာ အ​ေဖဆံုးထဲက အဖိုးနဲ႔ပဲအတူ​ေနရတာ....သူ႔အဖိုးက သမီးကို တခါ​ေတြ႔ဖူးထား​ေတာ့ သူ႔​ေျမးနဲ႔ ​ေနရာခ်ထား​ေပးခ်င္​လို႔တဲ့ ''

" ဟာ.....appaကလည္​း.....သမီး မယူခ်င္​ပါဘူး.....''

" သမီး....appa ​ေျပာစကားကို နား​ေထာင္​စမ္​း...မျငင္​းခ်င္​စမ္​းနဲ႔ ''

" မရဘူး....appa သမီးအခု ​ေက်ာင္​းၿပီးလို႔အလုပ္​လုပ္​​ေနၿပီ​ေလ...nurseတစ္​​ေယာက္​လည္​းျဖစ္​​ေနၿပီ​ေလ.....​ေငြ​ေရး​ေၾကး​ေရးအတြက္​​ေၾကာင္​့နဲ႔​ေတာ့ သမီးလက္​မထပ္​ခ်င္​ဘူး ''

" သမီးရယ္​.....appa လည္​းအသက္​ႀကီးၿပီ....appaသမီး​ေလးကိုစိတ္​ခ်ခ်င္​ၿပီ...''

" appaမ​ေကာင္​းဘူး.....(╥﹏╥) ''

" မငိုရဘူး​ေလ.....သမီးရဲ႕.....hyungnim က အကုန္​စီစဥ္​ၿပီး​ေနၿပီ​ေျပာတယ္​''

NOTHING WITHOUT U (Rated+++)Where stories live. Discover now