Part 11

10K 423 60
                                    

" ညက ကိုယ္​ဘယ္​ခ်ိန္​ျပန္​​ေရာက္​လဲသိလား ''

" ar...arnyi ''

" ဘယ္​သိမလဲ ကိုယ္​ျပန္​​ေရာက္​တဲ့ခ်ိန္​အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနၿပီး​ေတာ့ ''

" ahh miyan lu ဆိုဖာ​ေပၚမွာအိပ္​​ေပ်ာ္​ျပန္​ၿပီ ''

" ဟမ္​??....''

" w....waeyo''

" ကိုယ္​လာ​ေတာ့ ကုတင္​​ေပၚမွာအိပ္​​ေန​တာ​ေလ ''

" jinja? Lu ညက ႐ွင္​့ကို ​ေစာင္​့ရင္​း.....ဟို.....ဆိုဖာ​ေပၚမွာအိပ္​....အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားတယ္​ထင္​တာပဲ ''

" ျပန္​စဥ္​းစားၾကည္​့ပါဦးက​ေလးရာ....ဆိုဖာ​ေပၚအိပ္​​ေနရင္​ ကိုယ္​ျပန္​လာတဲ့အခ်ိန္​ အ​ေပၚဘယ္​​ေရာက္​​ေနမလဲ ''

" arnyiyo.....luညက ​ေအာက္​မွာစာအုပ္​ဖတ္​ရင္​းအိပ္​​ေပ်ာ္​သြားတာ ''

" ဟမ္​....''

" luပဲ အမွတ္​မွားတာ​ေနမွာပါ ''

" ဘာမွမမွားဘူး.....က​ေလးသာအ​ေပၚမွာအိပ္​ရင္​ ဖတ္​လက္​စစာအုပ္​က ဒီစားပြဲ​ေပၚ႐ွိ​ေနရမွာ​ေပါ့....အခုဘယ္​မွာလဲ.....ကိုယ္​ခ်ီလာတဲ့ရက္​ဆို စာအုပ္​ပါတခါထဲယူခဲ့​ေပးတယ္​​ေလ....ဟာကြာ.....အိမ္​မွာအဲ့အခ်ိန္​ ဟို​ေကာင္​႐ွိလား  ''

" ဘယ္​....ဘယ္​သူ? "

" က်စ္​ အိမ္​မွာလာ​ေနတဲ့ ​ေဒၚ​ေလးတူဆိုတာ​ေလ ''

" ahh သူညကအျပင္​ခနသြားတယ္​....luလည္​းအိပ္​​ေပ်ာ္​သြား​ေတာ့ သူျပန္​လာ....မလာ.....မ...မသိ ''

Hun အက်ႌၾကယ္​သီးတပ္​​ေနရင္​းက

" ​ေတာက္​....​ေသခ်ာတယ္​ သူပဲ​ေနမွာ ''

" ဘယ္​.....ဘယ္​သြားမလို႔လဲ....''

" စာရင္​းသြား႐ွင္​းမလို႔​ေလ ''

" ထားလိုက္​ပါ.....gwinchanar.....မနက္​​အ​ေစာႀကီး​ေလ.....ဆူညံတာမ​ေကာင္​းပါဘူး ''

သူမ​ေလးက်​ေနာ္​့အနား​ေျပးလာၿပီး စိုးရိမ္​တႀကီးဝင္​တားျပန္​​ေတာ့လည္​း စိတ္​​ေလွ်ာ့ရျပန္​သည္​

" က​ေလးရာ သူ႔ကို​ေဝး​ေဝး​ေ႐ွာင္​္ကြာ ကိုယ္​သ​ေဘာမက်ဘူး ''

" nae ''

" ျဖစ္​ႏိုင္​ရင္​စကား​ေတာင္​မ​ေျပာနဲ႔ကြာ...​ေနာ္​ ''

NOTHING WITHOUT U (Rated+++)Where stories live. Discover now