Poyraz bugünki gelen ihbar hakkında düşünüyordu. Eslem Bozoflu. Iki gündür kayıp. Poyraz Eslem'in ailesi gittikten sonra düşünmeye başladı. Iki gün öncede bir ihbar gelmişti. Bir arabanın uçurumdan denize uçması sonucu bir ölü vardı. Olay yeri incelemişti. Araba denizden denizden çıkarılmış, araştırmaya alınmıştı. Uçurumdan uçmasının bir nedeni olmalıydı öyle değilmi. Ama ne yazıkki cesedin yüzü tanınmayacak bir haldeydi. Adli tıp raporu için morga kaldırılmıştı.
Poyraz daha detaylı bilgi almak için Metin'i odasına çağırdı. Metin odaya girer girmez Poyraz söze başladı. "Metin iki önceki olan kaza. Onun dosyasını istiyorum. Şahsın üzerinde veya arabanın içinde çıkmış olan eşyalar varsa hepsini buraya getirmeni istiyorum. " dedi Poyraz. Metin aldığı komutu yerine getirmek için harekete geçmişti. Poyraz salı günü olan kazanın Eslem Bozoflu ile ilgili olup olmadığından şüpeleniyordu. Bunu anlamanın yolu arabadan bir kimlik çıkması veya bir adli tıp raporuydu.
Metin kısa sürede dosyayı getirmişti. Poyraz dosyaya baktı arabada incelenmişti. Frenlerin tutmaması sonucu araba uçuruma yuvarlanmıştı. Arabanın frenlerinin oynanmış olmasındanda şüplenmişti başkomiser. Bununda araştirılmasını istiyordu. "Metin frenlerin oynanmış olmasından şüpeleniyorum. Araba sıkı bir araştırmaya alınsın. " diyerek durumu Metin'e açıkladı. "Peki başkomiserim bizzat ben ilgileniceğim bu durumla." Kafasını sallayarak onayladı Poyraz Metin'i.
Sıra arabadan çıkan şahsın eşyalarına bakmaya gelmişti. Poyraz eşyaları eline aldı. İçinden bir ipucu çıkmasını diledi Poyraz bir kimlik olabilirdi bu. Ama ne yazıkki beklenen olmamıştı kimlik yoktu cesedin üzerinde. Şahsın üzerinden hiç bir şey çıkmamıştı. Paketin içinde sadece bir kağıt parçası gördü Poyraz. Kağıdı açtığında bir şeyler yazdığını fark etti ama muhtemelen su yüzünden yazılar okunulmayacak hâle gelmişti. Okuyamadı yazıyı Poyraz yazılar hep akmıştı.
Cesedin Eslem Bozoflu olup olmadığını anlamanın tek yolunun adli tıp raporu olduğunu düşündü Poyraz. Bunun içinde Bozoflu ailesinden bir DNA örneği almalıydı. Bugünki gelen Beha Bey'in Eslem'in amcası olabileceğini düşünüyordu. Yiğenim demişti ihbarı vermeye geldiklerinde öyle değilmi? Poyraz karakoldan çıkıp Bozoflu konağına doğru yola çıkmıştı.
Poyraz sonunda gelmişti konağa. Korumalar önünü kesmişti Poyarz'ın. Razetini gösterip içeri girmişti Poyraz. Konağın ihtişamlı kapısına gelince tam çalmak için elini kaldırmıştıki kapı bir anda açılmıştı. Poyraz karşısında Beha'yı görmüştü.
Beha poyrazı görünce şaşırmıştı. Bir habermi vardı bunun umuduyla konuştu Beha "bende karakola geliyordum sizinle görüşmek için. Eslem hakkında bir habermi var?" Poyraz'ı içeri davet etmişti Beha. Poyraz ev halkina kendini tanıtmıştı. Herkes merakla Poyraz'a. Öyleki Sertap'ta merak ediyordu belki ölmüştür diye geçirdi içinden. Bu düşünce onu içten içe mutlu etmişti. Poyraz Eslem hakkındaki emin olamadığı bilgiyi şindilik sadece Beha'yla konuşsa daha iyi olacağını anladı. Nur Hanım ve Burkhan Bey başkomiserin gelmesiyle Eslem'den bir haber geldiğini düşünmüşlerdi. Tek temennileri bu haberin olumlu olmasıydı. Poyraz Beha'ya dönüp "sizinle konuşmam gereken bir konu var." Beha durumu anladı ve Poyrazı çalışma odasına davet etti.
Beha ve Poyraz çalışma odasına geçtiklerinde Beha Poyraz'a oturmasını söylemişti. Poyraz oturduğunda söze başlamıştı "Beha Bey iki gün önce yani Eslem'in kaybolduğu gün biz bir ihbar daha almıştık. Ben bunun Eslem ile bir alakası olup olmadığını anlamak için sizden yardım almam gerek." Diyerek açıkladı durumun bir kısmını Poyraz.
Beha Eslemden hakkında bir haber olduğu için mutluydu. Ama içten içe bunun olumlu bir haber olmasını diledi. "Evet ben ne gerekiyorsa yapmaya hazırım. Siz bana ne yapabileceğimi söylemeniz yeter." Dedi Beha. Elinden ne geliyorsa yapmaya hazırdı. Poyraz konuşmaya başladı "Eslem'in kaybolduğu gün bir ihbar daha aldık. Bir kaza olmuş. Bir araç uçurumdan denize yuvarlanmış. Ama şahsin yüzü tanınmayacak bir halde. Bunun için bir otopsi raporu yapmamız gerek. Böylelikle ölen kişinin Eslem olup olmadığını anlayabiliriz. Eslem'in annesi ve babası ile görüşebilirmiyim eğer bir sakıncası yoksa." Dedi poyraz. Beha duyduğu şeyle şoka uğramıştı. Eslem yiğeni ölmüş olamazdı. Öyle düşünüyordu Beha konuşamıyordu. Poyraz Beha'dan bir cevap alamayınca konuştu "Beha Bey lütfen bana cevap vermelisiniz. Bana yardım etmelisiniz sakınlığinizi korumalısınız lütfen. Bakın daha elimizde kesin bir bilgi yok. Otopsi raporundan sonra sizinle kesin konuşabilirim." Beha Poyraz Bey'in konuşmasından sonra kendine gelmeye çalıştı. "Evet ben Eslem'in amcasıyım. Eslem'in annsi ve babası öldü. " Dedi Beha yiğenine birşey olmamasını diliyordu. "Üzgünüm başınız sağolsun." Poyraz Beha'dan bir DNA örneği alıp cesedle karşılaştırmak istediğini söyledi. Beha bunu onayladı. Bir saç teli almıştı Poyraz Beha'dan. "Bunu hemen karakola götürmeliyim. Otopsi raporunu size bildireceğim. Benden haber bekleyin." Diyerek konuşmasını bitirdi ve kalkmak için müsade istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM BU?
Mystery / ThrillerAcı bir kor gibi yakarmıydı kalbi, peki göz elçi olurmuydu herzaman kalbe...