Bozoflu ailesi eve gelmişti. Nur Hanım hiçte iyi gözükmüyordu. Resmen o'na torununun ölmüş olabileceğini söylemişlerdi. Ama kesin değildi. Bir umut vardı. Daha o ölen kişinin Eslem olup olmadığını DNA raporu gözterecekti.
Atilla, Beha, Burhan Bey ve Sertap'da salonda oturuyorlardı. Hepsinin aklında aynı soru o kişi Eslem'miydi?
Sertap Serpile birşeyler hazırlamasını söylemişti. Açıkmişti sabahta yiyememişti o'da kendini üzgün gibi gösteriyordu. Ama kesinlikle bu yalandı.
Serpil masayı hazırlamıştı ve hanımına haber vermişti. Nur Hanımın hiç istahı yoktu keza Burhan Bey'in, Atilla'nın ve Behanında öyle. Sertap annesine dönüp "annecim cok yoruldunuz lütfen kendinizi toplamak için bir şeyler yemelisiniz." Nur'un gelininin dediğini olumsuz olarak cevapladı yemek yemek istemiyordu o sadece torununu istiyordu.
Sertap aile üyelerinin hepsine sormuştu ama hiçbiri o'na olumlu bir cevap vermemişti. Sertap kendimi o kız yüzünden aç birakamam diye düşündü içinden. Birşeyler yemek istiyordu açıkmıştı. Ama yemek yediğini kimse bilmeyecekti. Gizli olarak mutfağa gitti ve Serpil'e "odamın temizlenmesini istiyorum ve ayrıca tüm evin Ayşe'yle halladin." Diyerek onu mutfaktan kovmuştu. Ve karnını doyurmakla meşkuldü.
● ● ●
Poyraz hemen labaratuvara gitti ve örneği görevlilere verdi "bu örneğin salı günü gelen cesed ile uyumunu öğrenmek istiyorum. Mümkünse en kısa zamanda elimde olmalı." Diyerekte onları tembihlemişti.Biran önce sonucu eline almak ve bu ihbarda bir sonuca ulaşmak istiyordu Poyraz. Labaratuvardan çıkarak odasına gitti ve günün promlemleriyle ilgilenmeye başladı. Biy yandanda Eslem Bozoflu ihbarını düşünüyordu. Eğer ölen kişi o'ysa dosya kapanırdı ama eğer DNA raporu negatif çıkarsa yani olumsuz olursa Eslem Bozoflu nerede olablirdi?
Tabi bunları düşunmek için erkendi. DNA raporu belirleyecekti herşeyi.
Kapısı çaldığında "gir" diyerek kapıda olan kişiyi içeri buyur etti. Gelen Metin'di. "Evet Metin seni dinliyorum."diyerek söze başladı Poyraz.
"Komiserim bir ihbar geldi az önce. ... sokakta bir hırsızlık ihbarı var. Kuyumcu soygunu kamera kayıtlarını incelemelisiniz. Yüzü gözükmüyor."
"Tamam Metin olay yerine gidelim. Daha ayrıntılı bir inceleme yapalım."
Poyraz silahınıda kontrol ettikten sonra olay yerine gitmek için yanına Metin'i ve bir polis memurunu alarak yola çıktılar.
● ● ●
Konağın kapısı çaldığında bütün aile ayağa kalmıştı. Belki Eslem'den bir haber gelmiştir umuduyla.Ayşe kapıyı açtı karşısında Demir'i yani şirketin Ceo'sunu gördü. "Buyrun siz burada bekleyin ben geldiğinizi haber vereyim."dedi ve salona gitti. Hepsi merakla bekliyordu kimin geldiğini.
Ayşe salona girer girmez Beha sordu "kim geldi?"
"Efendim Demir Bey geldi." diyerek açıkladı. Beha Demir'i beklemiyordu daha doğrusu kimse beklemiyordu onların tek bekledikleri kişi kpmiser Poyraz ve yanında Eslem ile ilgili bir haber.
Beha Ayşe'ye dönerek "Demir'i çalışma odama al. Ben geliyorum birazdan." Ayşe onu başıyla onaylayarak "peki efendim" dedi.
Demir bekliyordu bir an önce Beha'yla konuşmalıydı. Endişeliydi Demir. Hemen vakit kaybetmeden gelmişti konağa.
Ayşe geldi ve Demir'e çalışma odasına kadar eşlik etti, ve ona dönerek "Beha Bey birazdan burada olur." diyerek açıklamasını yaptı ve odadan çıktı.
Demir Beha'yı beklemeye başladı. Bu bekleme o kadarda uzun sürmemişti Beha vakit kaybetmeden çalışma odasına çıktı. Açıkcası Demir'in neden geldiğini merak etmişti. Demir önemli bir konu olmadıkça konağa pek uğramazdı.
Beha koltuğuna oturdu Demir'de onun karşısındaki ikili koltuklardan birine oturmuştu.
"Evet Demir seni dinliyorum önemli birşey olmuş olmalı ki sen buralara kadar geldin." diyerek söze başladı Beha.
"Beha Bey sizinle şirket hakkında konuşmak istiyorum. Şirketin şu aralar durumu pek iç açıcı değil. İnşaat için anlaştığımız şirketlerde artık bizimle çalışmak istemiyor. Biliyorsunuzki Eslem Hanım yürütüyordu mimariyi. Eslem Hanım olmadığı için olmuyor. Ortaklar o'nunla görüşme yapmak istiyorlar.
Ayrıca Eslem Hanım'ın nerede olduğu hakkında bir bilginiz varmı." dedi ve konusmasını bitirdi Demir.
Gerçekten Eslem o şirketin kalbi gibi birşeydi. Mühendis olmasa olmazdı ki Eslem işinde iyiydi. O'nun olmaması işlerin aksamasınada sebep olmuştu.
Beha Demir'in söylediğine göre o'nun Eslem'in kaybolduğundan haberi olmadığını anlamıştı. Bu konudan Demir'e bahsetmeliydi Beha için zordu bu durum.
Beha olan biteni kısaca anlatmıştı Demir'e Eslem'den 4 gündür haber alamadıklarını. Demir açıkcası bu duruma fazlasıyla üzülmüştü. O'da iyi anlaşırdı çünkü o'nunla.
Ayrıca Eslem olmadığı sürecede şirketin durumu hiç iyi olmayacaktı. Başlatmak üzere oldukları ve Eslemin ilgilendiği proje durdurulmuştu.
Bu durum projeye yapılan yatırımı etkilemişti. Ortaklar caymaya başlamıştı. Yavaş yavaş şirketin çökmesine sebep olacağından şüpeliydi Demir.
Bu projenin devam etmesi şarttı yoksa olacaklar belliydi ki bunların hiçbiri şirketin yararına olmazdı. Projenin iptali halinde o yatırımların hepsi boşa olacaktı. Buda şirketi maliyet yönünden zedeliyecekti.
Beha'da Demir'de olacakları az çok tahmin edebiliyorlardı. Bir çözüm bulunmalıydı. Beha düşünemiyordu o'nun aklında olan tek şey Eslem'di.
Beha uzun bir bekleyişten sonra söze başladı "Demir şu an gerçekten bunlarla ilgilenecek durumda değilim. Lütfen sen ilgilenirmisin. Projenin iptal olmaması için elinden geleni yap." dedi ve sözünü sonlandırdı Beha.
Demir elinden geleni yapacağını söyleyerek konaktan ayrılmıştı.
●●●
Poyraz olay yerinden dönmüştü. Karışıktı zanlının yüzü gözükmüyordu kameralarda parmak izide çıkmamıştı. Tek yol sokaktaki tüm mobeselerin izlenmesiydi. Bunuda memurlar halldiyordu.Poyraz odasında dosyaları inceliyordu. Ne kadarda suç işleniyordu bu karanlık şehirde.
DNA raporuda çıkmıştı ve Poyraz'a verilmesi için bir memura teslim edilmişti. Beklenen rapor gidiyordu Poyraz'a.
Poyraz odasının çalmasıyla başını dosyalardan kaldırdı ve "gel" dedi.
Memur içeriye girdi ve konuşmaya başladı "komiserim beklediğiniz DNA raporu."
Poyraz DNA raporunu aldı ve memura çıkmasını söyledi. Artık bir sonuca çıkmanın vakti gelmişti bu olayda. Dört gündür ortada olmayan Eslem Bozoflu'nun hayatta olup olmayacağını belirleyecek rapor elindeydi artık.
Kimdi bu cesed? Artık ögrenme zamanıydı. Poyraz sonucu ögrenmek için kağıdı açtı...
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM BU?
Mystery / ThrillerAcı bir kor gibi yakarmıydı kalbi, peki göz elçi olurmuydu herzaman kalbe...