1.💫

13.3K 256 37
                                    

Buna ma numesc Annè-Marie Black , dap ați ghicit sunt ,,tocilara'' liceului ziua , si noaptea Queen dar si tot odata șefa mafiei Black , păi ce sa spun dsp mine sunt blondă(dar nu proastă) , cu ochi albaștri , si 1'58 da pitica dar ce să-i faci.
Sunt tocilara doar ca să-l protejez pe scumpul si idiotul meu frate si prostii lui prieteni.
    Bună sunt Aiden Black , sunt bad boy-ul si Player-ul liceului , sor-mea e tocilara,  parintii nostri sunt afaceriști , mai tot timpul plecați.
Iubita mea este Maria a.k.a curvix . Prietenul meu este Mike si e in limbă dupa proasta de soramea dar csf nai csf.

Buna sunt Mike Blackwell sunt bad boy-ul liceului si cel mai bun prieten al meu este Aiden .
 

Buna fraierilor , eu sunt Miss Maria da da da Maria , regina liceului si baietii sunt in limba după mine , ce sa zic am silicoane in țâţe si fund , botox in buze si operatie estetica la fata nu nu sunt urâtă daca va intrebati doar caa .. nimic , sunt iubita prostului de Aiden ma folosesc de el nimic surprinzator la mine deci .....
Ce sa mai il insel cu toti prietenii lui , am fost incercata de tot liceul , apropo nu sunt curvă sau târfa dar domnișoara de companie 😊

Buna ma numesc Betty Moon prietena mea este Anné-Marie , sunt mâna dreaptă a ei la mafiei si pe pista ma.numesc princess . Il cam.plac pe Aiden dar el e cu curva aia a lui .
Au intrat mai multe scule in ea decât mașini in parcare man .

Bună ziua ne numim Ana si Ștefan Black suntem părinții lui Aiden si Anné-Marie Black avem o mafie dar copii nu știu până când dar vor afla la locul si momentul potrivit.
Deci mafia noastra se numește BlackHack(nume inventat , lipsa de inspiratie) si suntem afaceriști pe lângă mafie detinem un mall , si casa de moda Royal Fashion ( sincer nuj daca exista asa cv nuj dar nume inventat) .

     

Heyyy.
Buna deci m-am gândit sa incep sa scriu o carte maxim cu 29-35 capitole poate mai.puțin dar voi vedea .
Va multumesc ca cititi cartea .
Va iubesc😊💗💗💗

Tocilara sau Bad Girl Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum