Hey,eu sunt Bianca.Am 14 ani şi sunt din Craiova.Am 1.56 ca înălţime.Am parul lung,ciocolatiu,ondulat la vârfuri,ochii căprui şi gene lungi.
Totul a început când aveam 6 ani.Când mama mea a avut un accident grav de maşină.A ajuns la spital,a intrat în comă,iar apoi m-a părăsit.
Tatăl meu a plecat şi el când aveam 9 ani.A plecat undeva în Spania şi de atunci nu mai ştiu nimic de el.
Dar totuşi nu,nu stau pe străzi şi nu am stat niciodată.La vârsta de 10 ani,am fost adoptată,de către o familie formată din:mamă,tată şi o fată care acum are 15 ani,Veronica,cu care de la început nu ne-am înteles întocmai bine.
Ne-am mutat la o casă cu 3 camere,2 băi şi bucătaria lângă living.Ah da aveam şi un pod undeva sus pe la bucătărie.
"Tata şi mama" stăteau într-o cameră.Eu într-o cameră separat şi Veronica într-o cameră.
Camera mea era destul de ok.Era mov,un pat de 2 persoane,pătură şi perne cu pisici.Un dulap pentru haine şi o fereastră unde puteam să văd copiii care se jucau afară.
Apropo,eu nu aveam voie să ies singură din casā decât cu Veronica,care desigur când o rugam să ieşimse prefăcea că nu mă aude.Desi da,aveam aproape aceeaşi vârstă,totuşi nu aveam de ales.
Apropo azi s-a terminat şi vacanţa de vară.Mama ne-a anunţat la cină că mâine va fi prima zi de şcoală.Mă rog, ziua în care aflăm ce profesori şi colegi vom avea.Ea ne-a spus să ne punem alarma cât mai devreme,pentru că va trebuii să fim acolo la 9:00.
•M-am dus rapid în camera mea,mi-am pus pijamalele mele cu unicorni,mi-am setat alarma şi m-am băgat în pat.Speram să adorm repede...da de unde!!!...Mă tot gândeamla cum va fi ziua de mâine.
•Ca să ştiţi eu făcusem doar un an de grădiniţă,doar atât.Era chiar prima oară când mergeam la o şcoală.Treceam a 7-a.Nu ştiu cum,dar părinții adoptivi cică au platit bani ca sā fiu dată direct în clasa a 7-a.
•Oricum,tot gândindu-mă dacă o să am prieteni,mă întrebam cum vor fi profesorii...
•Mă trezesc din gânduri cu un ticăit enervant.
•Oh nu,era alarma.
•Era ora 6:00 dimineaţa iar eu încă nu dormisem.Încerc să mă ridic din pat,mă simţeam ruptă de viaţă.
•Cad într-un somn adânc...Dar mă trezesţe un val de apă care îmi intrase pe sub pleoape.
•Era Veronica.Aruncase peste mine o găleată cu apă ca să mă trezească.Ce-i drept,nu ştiu dacă m-aş fi trezit dacă ma zguduia un pic.Oricum a ţipat la mine spunând:
V-Incapabil-o! NICI SA TE TREZEŞTI NU POŢI???
•A ţipat şi după a ieşit trântindu-mi uşa cu putere.
•M-am uitat la ceas,era 7:30.Trebuia ă cobor la micul dejun.[OUTFIT]
Mi-am pus nişte blugi simpli,o bluză pe care scria 'NYC' cu mâneci lungi,deoarece era cam frig afară.O pereche de tenisi albi cu imprimeu floral.Iar părul mi l-am prins într-un coc.M-am parfumat şi am coborât la micul dejun.[MICUL DEJUN]
•Ajung jos,iar mama pregătea nişte ouă ochi.
•Apoi coboară si Veronica care era îmbrăcată mai vulgar:Pantaloni scurti negrii,tenisi negrii cu platforma,o bluză cu buricul gol şi decolteu,părul desprins lăsat într-o parte,un machiaj foarte strident şi o pereche de cercei lungi din aur.
•Mă uit puţin la ea după care trec pe lângă ea,cu ochii în pământ,nepasător.
Imediat după asta,mă trezesc pe jos.
Veronica mă împinsese.
Mama aude zgomotul şi mă întreabă:
M-Bianca,ce s-a întâmplat?
E-Păi Vero...
Nici nu apuc să zic ceva căci Veronica mă întrerupe imediat:
V-Mamă,păi dacā e împiedicată!
E-Voiam să-i zic câte ceva dar m-am abtinut şi m-am ridicat repede de jos.
Ne-am aşezat la masă.[LA MASĂ]
•Mama se dusese sus să îi spună tatei să ne ducă dupa Micul Dejun la şcoală cu maşina.
Eu mâncam liniştită când Veronica fără să se poată abţine şi-a luat farfuria cu cele 2 ouă şi le-a pus pe bluza şi pe pantalonii mei.
CITEȘTI
Sentimente Complicate
Teen FictionÎMI DAU SEAMA CĂ POATE VIAŢA MEA NU E AŞA DE ORIBILĂ DAR MI SE ÎNTÂMPLĂ ATÂTEA...