Part 1

3.7K 166 9
                                    

Chan' pov

"Chan ႏိုးၿပီလား ထေတာ့ေလ"

နားထဲမွာ အသံတစ္ခုၾကားလိုက္ရသလို နဖူးထက္သို႔ ႏူးညံ့တဲ့ေႏြးေထြးမႈတစ္ခု က်ေရာက္လာတယ္.....

ညင္သာတယ္ ေႏြးေထြးတယ္

ဒါနဲ႔ Chan ဆိုတာ ဘယ္သူပါလိမ့္

ေလးလံေနတဲ့မ်က္၀န္းေတြကို အတင္းဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ မွန္ေရွ႕မွာ မတ္တတ္ရပ္ေနတဲ့ပံုရိပ္တစ္ခုကို ေတြ႕လုိက္ရသည္..

အဲ့လူက ဘယ္သူလဲ.......

"Chan ပဲ ေလဆိပ္လိုက္ပို႔မယ္ဆို.. ေလယာဥ္က ၈ နာရီဆိုေတာ့ အခုသြားမွ မွီမွာေလ..."

က်ေနာ့္ကို လွည့္မၾကည့္ပဲနဲ႔ မွန္ကိုၾကည့္ကာ နက္ခ္တိုင္စီးရင္း စကားေျပာေနတဲ့သူ... အဲ့သူက ဘယ္သူလဲ..

ဘာလို႔ က်ေနာ္က မသိရတာလဲ.... ျမင္ဖူးသလိုလုိ မျမင္ဖူးသလိုလို ၀ိုးတ၀ါး.... တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္

သူက အရမ္းေခ်ာတယ္.... မိုးေပၚက နတ္သားေလးလိုပဲ.... အရမ္းကိုေခ်ာၿပီးေတာ့ ၾကည့္ေကာင္းတယ္.... ၆ ေပေက်ာ္ေလာက္ရွိမဲ့ အရပ္အေမာင္းနဲ႔ လိုက္ဖက္ညီစြာ သူ၀တ္စားထားတာက

ွStyle ေဘာင္းဘီ အနက္ေရာင္ရယ္... ျဖဴေဖြးေနတဲ့အက်ီလက္ရွည္အျဖဴေရာင္ရယ္... ၿပီးေတာ့....

"Chan ႏိုးရင္ထေတာ့ေလ အက်ီလဲ...ဟင္... Chan.... Chan... ဘာျဖစ္တာလဲဟင္ ကိုယ့္ကိုၾကည့္......... ေနမေကာင္းဘူးလား"

အခုက်မွ က်ေနာ့္ဘက္ကိုလွည့္ၾကည့္လာတဲ့သူ... ကုတင္ေဘးနားကို အသဲအသန္ ေရာက္လာကာ နဖူးကို လာစမ္းေလသည္..

"Chan... ကိုယ့္ကို ၾကည့္... ကိုယ့္ကို ေသခ်ာၾကည့္"

သူေျပာသလို ေသခ်ာၾကည့္ေပမဲ့လဲ..... ဘာလို႔မသိရတာလဲ... ဟင္အင္း... က်ေနာ္သူ႔ကို မသိဘူး.... အနီးကပ္ၾကည့္ကာမွ ပိုၿပီးၾကည့္ေကာင္းေနတဲ့သူျဖစ္ေနမွန္းေတာ့ ၀န္ခံရမည္.... သို႔ေပမဲ့လဲ...

အျမင္အာရံုထဲမွာ မွတ္ဥာဏ္ထဲမွာ မပီျပင္ ၀ိုးတ၀ါး.....

"ဟို.... ခင္ဗ်ားက ဘယ္သူလဲဟင္...က်ေနာ့္ကို သိလို႔လား"

က်ေနာ္ေမးလိုက္တဲ့ ေမးခြန္းေၾကာင့္.... ထိုသူရဲ႕မ်က္၀န္းမွာ စိုးရိမ္ျခင္းေတြအျပည့္ျဖစ္ေပၚလာသည္...

BabyWhere stories live. Discover now