« 1 »

25 2 0
                                    

Dziewczynka, która nazywa się Nela, odkryła zaskakującą rzecz... kiedy poszła do lasu, gdzie chciała poodychać świeżym powietrzem. Szła i zastanowienia się nad sobą, i nagle usłyszała głos zwierzęcia. Była przerażona, ale ciekawa. Poszła za tym głosem. Była coraz bliżej, słychać było głos. To było zwierzę, było za dębem, to zwierzę to był wilk.
Dziewczynka miała przy sobie plecak w, którym miała wiele rzeczy. Szukała rękawiczek. Chciała sprawdzić i dowiedzieć czy on jest chory. Nela zbadała wilka i okazało się, że jest chory. Postanowiła zostawić wilka i pobiegła do domu. Wzięła dwie miski, do jednego nalała wodę, a do drugiego dała mięso. Zaniosła jedzonko i położyła blisko wilka. Wilk podniósł głowę i zaczął pić wodę, a potem jeść mięso. Nela nie będzie chciała przeszkadzać wilkowi jak je, więc pobiegła do domu, by wziąć koc i poprosić o pomoc tatę i wujka. Wspólnie pobiegli do tego wilka. Ale wcześniej wytłumaczył im o co chodź... Spróbowali wilka przełożyć na koc, a wilk wiedział, że chcą go uratować. Wstał na ile miał siły i położył się na kocu. Wspólnie zanieśli wilka do domu. Wilk był tu na kilka dni. Jak wyleczył się to Nela wypósciła go do lasu.
Dziewczynka zakochała się z nim i chciała go mieć na całe życie. Wilk podszedł do niej, usiadł przy niej i łapy położył na ramiona. Nela nie bała się. Nazywała wilka Honorata..
I o tego czasu, Nela i Honorata zaprzyjaźnili się.
2 lata później Honorata znalazła miłość. Zakochała się w wilku o imieniu Remigiusz. Nadeszła ciąża wilka, trwała 62 dni i urodziło się 6 szczeniąt. Ich mama zauważyła, że każdy z nich ma dziwny, inny kształt na głowie. Oznaczało to, że ktoś jest w ich duszach. Jeden z nich był większy. Nela nazwała szczeniąta - Julia, Joanna, Jolka i Romeo, Ryszard i Radek. Mieszkali w gęstym lesie. Ich dom był okrągły, pokryty liśćmi i gałęziami. Ich rodzina nazywała się Wolf, od taty.
-------------------------------------------------------
Na pewno wam się podoba!
Jak coś nie rozumiecie to piszcie ✍️

326 słów
#anna

Eye of a Wolf-GirlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz