ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

7.3K 420 45
                                    

«Καλά του έκανες του μαλάκα!» φώναξε έξαλλη η Κατερίνα.

«Μην πεις κουβέντα στην αδερφή σου ότι μου τα έριξε. Θα με φάει ζωντανή. Ο τύπος είναι γλοιώδης Κατερίνα. Απορώ τι του βρίσκει.»

«Τα λεφτά του! Δεν θέλει και πολύ μυαλό για να το καταλάβεις. Η Ζέτα θα έκανε τα πάντα για να έχει την άνετη ζωή που πάντα ονειρευόταν.» είπε νευριασμένα.

«Μα να πάει με έναν τέτοιο τύπο μόνο και μόνο γιατί έχει λεφτά; Τι θα γίνει αν το μάθει η γυναίκα του; Οι γονείς σας;» αναρωτήθηκε η Ναταλία.

«Νομίζεις πως δεν την μίλησα. Δεν ακούει τίποτα.»

«Πάντως έπρεπε να είσαι από καμιά μεριά να τον έβλεπες όταν το απείλησα με την γυναίκα του. Έγινε άσπρος. Η μπλόφα του αιώνα φιλενάδα. Πρέπει να δοκιμάσω την τύχη μου στο πόκερ.» είπε η Ναταλία και γέλασε.

«Σημασία έχει που πήρες την δουλειά. Πες μου τώρα για τον βοηθό του σχεδιαστή;» ρώτησε η Κατερίνα που την έτρωγε η περιέργεια να μάθει.

«Τι να σου πω; Ξανθός και γαλανός σαν φωτομοντέλο, αλλά πολύ ψυχρός και.....γκέι.»

«Διάβασα ότι είναι και αυτός σχεδιαστής στον οίκο του Καλογήρου.»

«Δεν ξέρω Κατερίνα. Για να μου δώσει την δουλειά πάντως, υπέγραψα πρώτα συμφωνητικό εχεμύθειας.»

«Τι;» τινάχτηκε η Κατερίνα

«Μη τρομάζεις! Δεν είναι τίποτα σπουδαίο. Δεν πρέπει να διαρρεύσουν πληροφορίες από το σπίτι των οργίων παραέξω. Δηλαδή ότι βλέπω και ακούω δεν πρέπει να μαθευτεί. Αυτό σημαίνει πως ότι σου λέω από τα νέα εκεί μέσα δεν τα λες σε κανέναν. Ειδικά στην αδερφή σου.»

«Είσαι τρελή! Φυσικά και δεν θα βγάλω τσιμουδιά. Αλλά καλύτερα θα ήταν να μη μου λες τίποτα πέρα από τα δικά σου νέα. Δεν θέλω να ξέρω. Εμένα με ενδιαφέρει εσύ να είσαι καλά και το τι κάνουν μέσα στο σπίτι τα αφεντικά σου, καρφί δε μου καίγεται. Αυτό που μου είπες όμως, δεν μου άρεσε όμως. Για το συμφωνητικό. Φοβάμαι μην βρεις κανέναν μπελά.» είπε η Κατερίνα προβληματισμένη.

«Μην ανησυχείς. Ξέρω τα φυλάγομαι.»

«Και με τους δικούς σου, τι θα κάνεις; Δεν πρέπει να ενημερώσεις την μάνα σου τουλάχιστον.»

«Όχι! Δεν θέλω κανένας να ξέρει που πηγαίνω. Θα τηλεφωνώ εγώ στην μητέρα μου που και που για να μην ανησυχεί, αλλά εσύ όσο και να επιμείνουν θα κάνεις την ανήξερη. Άλλωστε λίγοι μήνες είναι. Μετά θα επιστρέψω και θα έχω στα χέρια μου, αυτά που ζήτησε ο πατέρας μου!» είπε συνοφρυωμένη.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 21, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Μόνο στο σκοτάδιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora