Avery perspektiv
---------
Hans läppar nuddade mina , jag drog mig tillbaka och kollade på han , du hörde mig jag sa nej du har en tjej. Ja Avery jag vet men bara tanken att kyssa dig gör mig galen. Vad är det du säger Aden?! Gillar du mig? Hur blir det med Malin? Malin? Jag vet inte. Inte? Prata inte med mig förens du har listat ut det Okej! Avery vänta! Jag slängde igen dörren o sprang in i huset och upp på mitt rum jag slängde mig i sängen och kollade upp mot taket , vad håller jag på med? Gav jag han fel signaler? Jag gillar väll inte honom? Jag tror inte att jag gör det, ända sen han också flyttade hit till staden landform för 3 år sedan har jag bara ansätt honom som min gammal barndoms vän från Halford inget mer än så, visst han är den perfekta snygga killen man kan tänka sig , rik familj , i bra hälsa , smart, omtänksam och snäll, men han är min vän inte mer än det dessutom är han tillsammans med Malin, jag vill inte komma mellan dom två. Tusan detta kommer bli jobbigt , jag kunde inte sluta tänka på det han sa "tanken på att kyssa mig drev han galen" när fick han för sig att han ville kyssa mig? Lilla blyga Avery Gilbert ingen märkvärdig person alls. Tankarna spred sig och jag kunde inte sluta tänka på det förens jag somnade. Dagen efter vaknade jag vid kl 11:25 , reste mig upp o kände hur blött det var, då märkte jag att jag somnade med min blöta bikini på , så sängen var blöt och jag luktade en aning surt. Huva jag tog upp mobilen 7 missade samtal från Aden , snap från Eliza, jag öppnade snapen , hon skickade på henne och Ethan som låg i sängen med varan det stod gissa vem som har gjort vad, jag rullade med ögonen o sa för mig själv "det var på tiden "jag svarade gissa vem som kysste vem" , hon svarade VÄNTA VA KYSSTE DU ADEN??????, nej tvärtemot , kom hit behöver någon att prata med, Avery jag är på väg!! Jag la ner telefonen och gick in i duschen. Precis duschat klart hör jag hur någon klampar in i sovrummet , jag är i badrummet ropar jag. Med handduken svept om mig går jag ut i sovrummet o där står han Aden, vad gör du här??
Din mamma släppte in mig, vi måste prata om det som hände igår , ja jag vet men inte just nu, varför inte? Jo kanske för att jag står naken i en handduk?! Åh ja men när kan vi prata då? Kom för bi vid 18 mina föräldrar o syskon ska på min lille bror Hugos hockey match. Okej Avery vi ses då, ja gå nu tack! Han gick ut från rummet och ner för trappan där han stötte på Eliza . Hon såg förvånads värt på honom och sprang upp till mig , första hon sa jag mötte Aden i trappan , jag svarade med det är inte som du tror , vad jag tror? Jag tror du o han hade lite mer än en kyss , duschade ni tillsammans?! Nej Nej absolut inte han kom nyss han ville bara prata om vad som hände igår, Ja så vad hände nu Avery? Ja det började med att vi åkte från stan , vi pratade om allt möjligt under resan o när vi var hemma hos mig så sträckte han sig Mot mig, jag trodde han skulle kyssa mig så jag drog mig undan men han sa att han bara skulle krama mig så då skulle jag gå ur bilen men han drog till backa mig och kysste mig, han sa även att bara tanken på att kyssa mig gjorde honom galen. Så kysste du honom till backa? Nej skojar du? Jag tänker inte hjälpa han att vara otrogen mot Malin absolut inte! Nehepp men du gillar honom va?
Om jag gillar honom? Nej. Avery sluta jag har sätt hur ni kollar på varandra det var bara frågan när något exalterande skulle hända mellan er två.
Eliza inget speciellt hände det var bara en meningslös kyss och han är dessutom tillsammans med Malin inget kan hända mellan oss. Nu ska jag sätta på mig kläder så kan vi 2 gå ut och äta något på cafeterian runt hörnet okej! , som du vill Avery men tro inte att denna konversation är över!
-------
18:20
-------
Jag hör hur någon kör in på uppfarten och kliver ut ur bilen, det måste vara han, det måste vara Aden, jag öppnar dörren när han knackar, hej Aden kom in, hej Avery. Jag satte mig i soffan i väntan på honom, när han satte sig vare som att ingen visste hur konversationen skulle starta vi båda bara satt och stirrade på olika saker tillslut bröt han ut jag har gjort slut med Malin, Va utbröt jag, varför?
Avery fattar du inte? Jag kan inte sluta tänka på dig, speciellt inte efter våran kyss! Men Malin? Jag trodde du gillade henne? Avery det gör jag men jag känner inte samma sak för henne som för dig, jag kan inte kontrollera mig jag är galen i dig , hur länge det har varit så vet jag inte men jag har insett det nu, hon är inte den rätta för mig det är dig jag gillar. Aden vad är det du säger? Hans blick stannade rakt mot mina ögon , ögonkontakten var intensiv han har så sjukt fina gröna ögon innan jag visste ordet av det sträckte han sig fram för att kyssa mig, jag drog mig inte undan denna gång jag kysste han tillbaka, han drog sin kropp över mig, kyssar övergick till hångel han började ta av sig sina kläder, jag drog ner hans huvud och började kyssa honom "det här händer verkligen jag ska ha sex med Aden!" Han tog upp mig och bar mig till mitt rum, slängde ner mig i sängen och började dra av mig tröjan, han drog ner sina byxor och jag min kjol, vi båda ligger ner i bara under kläder nu, han drar ner mina string trosor och jag hans boxers, jag sträcker armen till mitt nattduksbord för o ta fram en kondom som han sedan får. han stoppar in sin i mig och jag stönar högt , han tryckte hårdare och hårdare, allt som hördes var våran hud som slogs mot varandra och jag kände hur jag var nära, jag skrek ut Jag kommer och han trycker ännu hårdare med snabba rörelser, tillslut kom min orgasm och hans inte långt efter , han la sig bredvid mig utmatad, i skedpositionen somnade vi inte långt där efter
YOU ARE READING
How you are to me
Teen FictionAvery går igenom sista året på högstadiet, hon möter förälskelser för oväntade personer. Hon måste även ta sig igenom förkrossande situationer. Som tur är har hon hennes bästa vänner Eliza och Ethan som kan hjälpa henne genom dom svåra perioderna.