3. De nacht

1.1K 42 11
                                    

Toen  het 's avonds 23:00 was besloten we te gaan slapen. Jessie pakte een kort slaap broekje en een T-shirt zonder mouwen uit de kast. Ik keek in mijn tas en pakte er een T-shirt en een joggingbroek uit. Net toen ik het eruit gehaald had zag ik dat Jessie zich al zat uit te kleden. 

"Waarom doet hij dat hier nou!? dacht ik"

Ik keek naar Jessie die alleen nog een onderbroek droeg. Zijn billen zagen er op zijn mooist uit in zijn groen onderbroekje. Ik zag de bobbel aan de voorkant van zijn onderbroek. Ik zag zelfs stiekem hoe hij aan zijn kont zat. Na dat hij op zijn kont had gekrabt en zijn billen prachtig aan het schudden waren. Trok hij zijn slaap broekje aan en daarna zijn T-shirt zonder mouwen. voor de zoveelste keer kreeg ik prikkels, dus ik vroeg of ik even naar het toilet mocht. Toen ik op de badkamer was moest ik echt even bij komen. Het enige waar ik aan dacht was dat hij zo sexy was en dat hij er echt geweldig uitzag. Na de normale tijd die je neemt op te plassen trok ik door en ging ik terug naar de kamer. Jessie zat al op bed en moest zijn tanden poetsen, maar toch bleef hij zitten.

"Misschien om te wachten op me, zodat we samen kunnen tandenpoetsen" dacht ik.

Ik wilde eigenlijk terug gaan naar de badkamer met mijn slaap kleding, maar ik dacht dat hij het anders raar zou vinden ofzo omdat hij dat ook niet deed. Dus ik nam een hap lucht en deed mijn shirt uit en daarna mijn broek. Ik stond nu in mijn onderbroek tegen over Jessie. hij bleef de hele tijd kijke naar me. Ik trok snel mijn joggingbroek en T-shirt aan. voor de zoveelste keer dacht ik na en dacht: 

"Misschien is hij ook ... nah! ... dat zal vast niet ..."

Nadat we onze tanden gepoetst hadden gingen we slapen. Jessie was als eerst in slaap gevallen en ik hoorde hoe schattig hij soms kreuntjes maakte, toen ik recht op ging zitten zag ik hoe schattig hij lag te slapen. na een paar seconde draaide hij zich om en lag hij met zijn achterwerk naar mij gericht. omdat de dekens vast had geklemd in zijn hadden kwam zijn slaap broekje te voorschijn. Ik moest mezelf echt inhouden want ik wilde echt dolgraag in zijn kont knijpen. maar ik dacht in mezelf:

"Dan ben ik een slecht mens, want mischien is hij niet een gay ... of wat dan ook"

maar de drang was te groot. Ik reikte met mijn hand naar zijn achterwerk. Heel zachtjes kwam mijn hand dichterbij. "Als hij wakker zou worden zou ik een super groot probleem hebben" dacht ik in mezelf. Ik legde mijn hand op zijn achterwerk en ik kreeg gelijk prikkels, ik kneep in zijn kont en voelde de me het gelukkigste mens op de hele planeet op dat moment. Ik kon mezelf niet inhouden dus ik deed zachtjes mijn hand in zijn onderbroek aan de achterkant. Na afloop wist ik dat dit een super dom plan was want hij kon hierdoor snel wakker worden. Maar toch deed ik mijn hand in zijn onderbroek. Ik voelde de warmte van zijn lichaam, het voelde zo zacht. ik begon te knijpen, het was zo fijn om te doen. "zijn dikke achterwerk was perfect en ik voelde er nu aan" dacht ik. Ik haalde mijn hand er wat snel uit maar wilde eigenlijk meer. Maar straks zou hij wakker worden. Ik deed mijn ogen dicht en dacht er de hele tijd aan, tot ik in slaap viel. 

Het is het eerste leerjaar en Jessie en ik zaten nog bij elkaar in de klas. Bryan kende ik nog niet want die kwam er pas bij in het tweede leerjaar wegens zijn hoge cijfers. De bel gaat en we zijn klaar met de twee uur gymnastiek en daarmee ook de lesdag, Iedereen is al naar huis en ik ben de enige jongen die zich nog aan het omkleden was, plotseling komt Jessie binnen want hij moest nog even met de gymleraar praten. haastig begint hij zich om te kleden. Ik ben net klaar en wil vertrekken. Eenmaal uit de kleedkamer en bijna bij de andere deur naar de uitgang zegt mijn gymleraar dat ik even een papiertje aan Jessie moet geven. Ik nam het papiertje aan en liep haastig terug de kleedkamer is. Blijkbaar een beetje te haastig want Jessie zat met zijn hand in zijn onderbroek te krabben aan zijn ballen. Het is even stil en ik zeg: 

"Ehm ... ik zal het wel vergeten hoor" en maak een glimlach op mijn gezicht.

Jessie is alleen maar stil en heeft naar mijn gevoel de drang door de grond te zakken van schaamte.

"Hier een papiertje, deze moest ik van de leraar geven'"

Jessie neemt het blaadje aan en legt hem op het bankje. Ik wilde hem niet met een slecht gevoel achterlaten dus ik vertelde hem dat iedere jongen dat doet als hij jeuk heeft daar. Jessie moest lachen en je zag gewoon een verandering in zijn ogen.

Dat was de enige echte keer dat ik hem heb zien lachen om mij.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 20, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Gay boek: het grootste geluk.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu