In een wereld waar sprookjesachtige wezens wonen bestaan er verschillende koninkrijken, maar ook in een wereld waar alles perfect lijkt ontstaat langzaamaan vijandigheid, hebberigheid en onrust. De balans brak definitief toen de Elfenkoning Zaitzev aan de macht kwam.
"Vanaf vandaag is het klaar met de zogenaamde vriendschappen tussen onze koninkrijken. Wij, Elfen, heersen alleen over het land."
Terwijl er bloederige gevechten uitbrak op het land, kwam er ook een nieuwe koning op de troon van het Gouden Koninkrijk. Koning Poseidon. Niemand op het land wist van de bestaan van meerminnen af. Ze dachten dat er alleen sirenes waren. Sirenes en meerminnen waren bondgenoten van elkaar tot de Elfenkoning ook de sirenes begon aan te vallen. Het bloed van de sirenes verspreidde zich over de hele oceaan. Toen koning Poseidon het noodbericht had ontvangen was het al te laat. De sirenes waren verdwenen.
"Voor hen die zijn gestorven door de wreedheid van de Elfen zullen in vrede kunnen rusten. Wij, die over de oceanen heersen, zullen wraak nemen en het land terugveroveren die aan alle wezens toebehoren!"
De waarschuwing van koning Poseidon verspreidde zich tot de wezens van het land. De Elfenkoning bereidde zich voor op een aanval van de meerminnen en bouwde een muur om hun stad heen, zodat hun stad niet kon overstromen. De jaren gingen voorbij, maar er kwam nooit een aanval. In tegenstelling tot de Elfen waar de onrust langzaam begon te stijgen, bleven de meerminnen kalm. Geduld was namelijk de sleutel tot overwinning.
Meerminnen worden anders geboren dan de andere wezens. Ze ontstaan uit een zeldzame parel. Op de dag dat koning Poseidon een leger richting de Elfen wou sturen, begonnen in alle zeven koninkrijken in de oceanen de belangrijkste parel te gloeien. Er werd gezegd dat het licht zo fel was dat het door het wateroppervlakte scheen. Koning Poseidon begreep dat dit een bericht van de Goden was. Ze zouden hulp van hen krijgen.
JE LEEST
Mellifluously Voice
FantasyThe rainbow wind blows at a far off coast. Before dawn, there was a melody I heard. It was a very nostalgic song. The birds that fly towards the eastern sky Now escape to the treasure island using this shortcut, Where the paradise of the seven seas...