POV Lance
Een zacht gekraak wekt me uit mijn slaap. Ik grijp meteen naar de dolk onder mijn kussen. Het is pikdonker om me heen, maar ik kan de aanwezigheid van een ander persoon voelen.
"Ik heb je al gehoord." Zeg ik kalm, terwijl ik half overeind kom.
Een zachte hand raakt mijn blote bovenlichaam aan. Mijn adem stokt meteen in mijn keel wanneer ik de persoon herken.
"Lance."
Haar zachte stem klinkt vlakbij mijn oor. Ik laat de dolk los en pak de hand stevig vast. Met een harde ruk trek ik haar onder me op het bed.
"Wat doe je hier, Oceana." Grom ik dreigend.
Haar duizelingwekkende geur dringt mijn neusgaten binnen. Ik laat mijn handen snel langs haar lichaam glijden. Ze heeft niks anders aan dan een lingerie...
Wat doet ze hier? Ze heeft me al afgewezen.
Plotseling voel ik haar lippen langs mijn kaaklijn glijden. Mijn lichaam reageert meteen op haar aanraking. Ik klem mijn kaken op elkaar en klim snel uit mijn bed voordat ik straks nog iets doe waar we allebei spijt van gaan krijgen.
"Ga weg voordat ik de wachters roep." Zeg ik afstandelijk.
Met mijn rechterhand schakel ik de nachtlamp op het nachtkastje aan. Mijn aandacht gaat meteen naar haar lichaam. Er zit een zwarte kruis teken op haar nek. Haar ogen kijken me verleidelijk, maar toch dof aan.
"Verrassing." Grinnikt ze zacht.
Ik klim meteen weer op mijn bed en pak haar bij haar armen vast. "Wie heeft je dit aangedaan?"
Ze buigt zich dichter naar me toe. Inplaats een antwoord te geven drukt ze een klein kusje op mijn lippen. Nog voordat ze zich terug kan trekken, eis ik haar lippen weer op. Ze wikkelt haar benen om mijn middel heen en trekt me nog dichter tegen zich aan.
Ik trek me na een paar seconden weer terug. "Ik weet dat je me kunt horen, Oceana. Momenteel zou ik misbruik kunnen maken van je situatie, maar dat zal ik niet doen."
Ze maakt een verstikt geluid. "Help me... alsjeblieft." Haar oceaan blauwe ogen kijken me voor een paar seconden weer scherp aan.
"Beloof me dat je Naezari met rust laat." Ik kijk haar afwachtend aan.
"Oké." Fluistert ze bijna onverstaanbaar.
Ik pak de dolk onder mijn kussen vandaan en let het tegen de zwarte kruis op haar nek. Ze probeert meteen weg te duwen, maar ik hou haar stevig vast.
"Blijf stil liggen anders gaat het straks nog fout." Waarschuw ik haar.
Met de punt van mijn dolk snij ik een horizontale en verticale streep in de zwarte kruis. Een kleine zwarte druppel vloeit meteen naar buiten. Ik buig me snel naar haar nek toe om het zwarte vloeistof uit haar nek te zuigen.
Pas op dat je er niks van inslikt.
Zoek de persoon die haar dit heeft aangedaan. Ik wil hem of haar levend hebben.
Komt in orde.
Zodra ik het ijzeren bloed proef, trek ik me terug om al het vloeistof uit mijn mond te spugen. Mijn hoofd voelt voor een paar seconden even duizelig aan. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en richt me dan weer op Oceana. Ze kijkt me met een zwakke glimlach aan.
"Je zult je nu wel vermoeid voelen. Slaap vanavond maar in mijn tent. Ik moet nog iets regelen." Ik maak me voorzichtig van haar los en trek een zwarte t-shirt aan. Wanneer ik me weer naar haar omdraai is ze al in slaap gevallen.
JE LEEST
Mellifluously Voice
FantasyThe rainbow wind blows at a far off coast. Before dawn, there was a melody I heard. It was a very nostalgic song. The birds that fly towards the eastern sky Now escape to the treasure island using this shortcut, Where the paradise of the seven seas...