A nagy bejelentés

1.5K 61 12
                                    

Pisti

Gyönyörű nyári napra virradtunk... volna ha nem lenne 40 fok és nem izzadnám szarrá magam a buszon. Nem is értem hogy mit gondoltam amikor otthon hagytam a Corsit és nem azzal jöttem. De legalább így nem olvad le a műszerfal benne ebben a baszottnagy melegben. Helyette én fogok lassan megfőni, de szerencsémre már itt a megálló és innen csak egy keveset kell gyalogolnom. Rutinosan írom be a kapukódot, majd a lifthez sietek. Már megint legfentről jön le ezért erre is várnom kell... Csodás lesz ez a mai nap érzem! Balszerencsém követ egészen az ajtóig, ahol sikerül bevernem a könyököm a kilincsbe. Miután lekáromkodtam a plafonról a csillárt, rájövök hogy lassan kezd a happy hour, és ideje lenni összeszedni magam.

- Csá, megjött Mr. Balfasz Pisti! - köszönök be Janinak, aki nagy valószínűséggel már a streamhez készülődik.

- Cső! Már korán reggel szopat téged az élet? - köszön vissza nevetve, mire elmosolyodok. Valahogy a jelenléte mindig megnyugtat... Faszom tudja miért.

- Csak hozom a formám, rámférne már egy kis pihenés. - lehet kicsit hangosan gondolkodtam, amit talán nem Jani előtt kellett volna... Már régóta emlegeti nekem hogy nyúzott vagyok és tényleg rámférne a kikapcs, de én mindig megnyugtatom hogy ez nekem így jó. Jólvan, lehet hogy hazudok neki, de értékelem a törődését és nem akarom rá hagyni az én feladataimat is. Elvégre a csatornát ketten vezetjük és mindkettőnknek megvannak a magunk feladatai. Nem akarom hogy mindent ő csináljon helyettem.

- Elmehetnénk nyaralni... - veti fel az ötletet - mondjuk például egy hétre. Nemrég nézegettem Horvátországban egy jó kis üdülő helyet, nem is olyan drága. - álmodozik tovább az álomnyaralásról, de úgy döntöttem hogy ezt most nem kommentálom. Nincs kedvem hallgatni a rábeszélős Janit. Olyan mint egy bolti eladó aki meg akarja vetetni veled a fél boltot mert ez ilyen jó, az olyan király...

Stream indul, beköszönünk és megy minden a megszokott kerékvágásban. Kibeszéltünk jópár témát, a szokásos reggeli stream közben ismért kurva gyorsan eltelt az idő. A stream végéhez érve az elköszönés előtt viszont Jani még be akart jelenteni valamit a srácoknak. Valami nagyon fontosat. Valami nagyon fontosat amiről én nem tudok...

- Viszont mielőtt még vége lenne a mai happy hournak van egy bejelentenivalónk. - kezdett bele a nagy hír elújságolásába, amiről én még mindig nem tudok - Sajnálatos módon egy hétig ki kell bírnotok nélkülünk, ugyanis nemsokára nyaralni megyünk. - amikor ezt kimondta szerintem pont annyira meglepődtem mint a ninjonok.

- Mi a fasz?! - kérdeztem Janitól aki csak röhögött. Fasza. Én ebbe nem mentem bele. Jani sose szokott nélkülem dönteni, általában mindig kikérte az én véleményem is. De ez a Jani most más...

- Bocsi srácok Pistinek nehezére esik feldolgozni az infót. - poénkodott a nézőkkel, nekem meg továbbra is pattanásig feszültek az idegeim. Miért nem lehetne az ilyen dolgokat előre megbeszélni? A kurva életbe, ezt már nem lehett csak úgy lekappázni hogy "Amúgy hazudtam boccs".

- Hát igen srácok egy hétig csak kibírjátok nélkülünk! - válaszoltam kínomban, majd még beszéltünk kicsit a srácokkal (akik egyébként tök jól fogadták az "Egy hét TheVR nélkül" dolgot) és utána vége lett a streamnek.

- JANI BAZDMEG! - kezdtem bele mondandómba - Mi az hogy csak így kijelented hogy "Hát bocsi srácok egy hétig nem lesz stream mert áztatni fogjuk a picsánkat a Horvát tengerparton..."? Belegondoltál hogy ezt kurvára nem így kéne?! - kiabáltam vele, de arca rezzenéstelen maradt. Hogy a picsába lehet ilyen nyugod baszki?

- Pisti ránkfér a pihenés, a srácok is megértik! Na de irány haza, neked is pakolnod kell meg nekem is. Holnap reggel itt találkozunk 8-kor. Nem akarok órákig dugóban állni... - kezdett bele a tervezésbe. 

- Rendben van Miss. Álmodozó királylány Jani, te szeretnél vezetni vagy jöjjek a Corsival? - adtam be végre a derekam. Csak forgatta a szemeit, majd lágy hangon válaszolt.

- Pisti ne csináld már ezt... Gyere te a Corsival, én nem szeretek annyit vezetni. Akkor holnap 8-kor! Addig is szia! - köszönt el a szemüveges.

- Csá... - fordultam vissza az ajtóból egy köszönés erejéig.

Kurvára mérges voltam. Nem Janira, hanem a helyzetre. Ez olyan mintha cserben hagynánk a nézőket. Ráadásul csak azért hogy mi chilleljünk. Ilyen és ehhez fogható gondolataimba merülve kezdtem bele a bőrönd telepakolásába. Miután másfél óra szenvedés után sikerült bepakolnom mindent amire szükségem lesz a konyha felé vettem az irányt. Sokan nem tudják de már nincs barátnőm. Bár ez nem is igen tartozik másra, csakis rám és rá. Így most is mint már egy hónapja nekiállok valami ehetőt összedobni. Miután sikerült összebasznom valami baconos szendvics-féleséget ledőlök a kanapéra és bekapcsolom a tévét. Az esti chillem (ami valami idióta tévéműsor nézéséből és az elbaszott baconos szenya elfogyasztásából állt) csak az szakítja meg hogy Jani zaklat telefonon. Sms-t írt, nem tudom mi a fasznak kell irkálni ha holnap úgyis beszélünk majd eleget...

Jani rohadtul könnyen veszi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jani rohadtul könnyen veszi. Bár csak gyors lekoptatásnak szántam de tényleg aludni kéne menni... Miután benyomtam a maradék szenyát kikapcsoltam a tévét elindultam zuhanyozni. Még mindig a kiránduláson gondolkozok. Mi a faszt tudok én ennyit ezen agyalni? Nevermind, lezuhanyoztam, majd az ágyra vetettem magam. Elalvás előtt is ezt járt a fejemben. Egy hét a tengerparton. Egy hét pihenés. Egy hét Janival...

***
Na sziasztok, itt is lenne az első fanfiction-om :D Igazából nem vagyok nagy író de azért próbálkozok ;) Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket és hogy tetszeni fog a folytatás :P
Építő jellegű kritikákat elfogadok kommentben, nem vagyok sértődős szóval bármi jöhet XDD

És igen ez most egy rövidke rész lett de bevezetőnek nem akartam olyan kurvasokat írni XD A többi részt hosszabbra tervezem ;)
***

Daydream [TheVR ff] Where stories live. Discover now