Az én Janim

821 36 12
                                    

Pisti

Még mindig nem tudom felfogni mi is történt tegnap. Kibaszottul boldog vagyok, erre vártam már mióta és most végre beteljesült. Most is hallgatom szuszogását, érzem ahogy mellkasa emelkedik minden egyes levegővételnél. Talán még sosem voltam hozzá ennyire közel, még azon az estén sem, mikor átöleltem. Magamba szívtam illatát, játszadoztam a hajtincseivel, mikor elkezdett mocorogni a mellkasomon. Hirtelen azt hittem felkelt,de csak álmában bújt még jobban hozzám.

Ahogy itt feküdtünk eszembe jutott a tegnapi nap... Sokáig kellett küzdenem magammal, mire beismertem, hogy Ő az, akit igazán szeretek, hogy mellette vagyok igazán boldog. Mikor tegnap reggel magányosan ébredtem azt tervezgettem, hogy hogy a faszba mondjam el neki, mikor aztán jött az ötlet, hogy menjünk a kikötőbe. Mikor kisétáltam a teraszra megint elsírta magát, nem lett volna szabad hazudnom neki, de élete legszebb pillanatait akarom ma este neki adni. Még nem tudhatta meg, még túl korán volt, túl egyszerű és közönyös dolog lett volna. Ahogy ott feküdtünk úgy idéztem fel az egy nappal ez előtti eseményeket...

Aznap kitaláltam, hogy menjünk el aquaparkba, hogy kicsit szórakozzuk ki magunkat. Elég jól eltelt az ott az időnk, majdnem minden csúszdát kipróbáltunk. Viszont amikor Janival egymás után csúsztunk le, én utolértem őt a csúszdában, majd hirtelen az ölembe csúszott. Eléggé meleg (khm  nem úgy...) helyzet volt, mivel már akkor feszült rajtam az úszógatya, mikor megláttam őt a vízből kijönni... eléggé izgató látvány volt, de akkor még tudtam magam takarni, most meg csak remélhettem, hogy nem vette észre mennyire is kemény vagyok tőle...

Mikor már visszafelé sétáltunk Jani elkezdett a telóján chatelni valakivel, kurvára megijedtem és féltékeny lettem... csak azt nem tudom hogy mégis mi a faszra lehetnék én féltékeny. Szóvá is tettem neki, hogy nem jön be a dolog, erre csak nevetett, és megnyugtatott, hogy "csak" Nessajjal ír. Csak Nessaj... kibaszottul felbasz, amikor meghallom Jani szájából ezt a nevet. Nem Nessajjal van gondom, hanem a sok buzis poénnal, amit egymás között elsütnek. Amikor megláttam, hogy Jani subolt neki azzal a szöveggel, hogy megszületett a közös gyerekük, vicc ide vagy oda de kurvára felbaszódtam rá. 

Mikor visszaértünk elsőnek én mentem letusolni, gyorsan meg is voltam vele. Jani bement a fürdőszobába, megvártam amíg megengedi a vizet, majd húztam ki a balkonra cigizni. Már a harmadik szálnál tartottam, amikor utánam jött. Fasza, ezt sem sikerült titokban megcsinálnom. 

- Pisti... Muszáj? - félénken szólt, mintha attól félne, hogy bántani fogom a kérdés miatt, majd megfogta a kezem és remegve elemelte a szám elől a cigit. - Nem szeretném, hogy elbaszd a tüdőd... - teszi hozzá gyorsan, elcsukló hangon.

- Bocsáss meg. - válaszolok rekedten - csak kicsit... Én is össze vagyok zavarodva. - szinte suttogva fejezem be a mondatot. Elnyomom gyorsan a csikket, majd elindulok vissza a nappaliba. Jani még mindig fogja a kezem, gyorsan bebassza magunk mögött az ajtót, majd levágódunk a kanapéra. Bekapcsolja a tévét, elkezdünk nézni valami hülye filmet.

Mire észbe kapunk már hat óra van, Jani felveti az ötletet, menjünk el egy étterembe vacsizni. Tagadni sem tudtam volna, rohadtul zavarba jöttem, de beleegyeztem. Janival beszélgettünk, majd amikor már biztos benne, meghoztam a végleges döntésem. 

- Jani... Nem bántam meg hogy beleegyeztem ebbe a kirándulásba. - magabiztosságom egy pillanat alatt elszállt amikor belekezdtem a mondandómba - És soha nem is fogom megbánni. Vacsi után... Vacsi után nincs kedved eljönni velem a kikötőbe sétálni? - kérdeztem halkan. Jani meglepődve nézett rám a kérdés után, majd egy apró mosoly kíséretében megszólalt.

- Persze, ez egy király ötlet! - válaszolta, majd én is viszonoztam a mosolyt, aztán úgy csináltam mintha nagyon is érdekelne a méregdrága italokkal teli lap.

Daydream [TheVR ff] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora