Basketbol Hayranı

71 14 12
                                    

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz sakın yorum atmayı ve oylamayı unutmayın. Yazım yanlışı olabilir şimdiden kusura bakmayın iyi okumalar.

  Benim adım Diena. Yaşım 16 İstanbul da yaşıyorum. Lise sona başlayacaktım. Okul hayatına erken başlamışım.

Sabahın erken saatlerinde alarmım çalar ve okulun ilk günü olduğu için uyanmakta güçlük çektiğim doğrudur. Alarmı kapayıp sabah kaltığımızda yapmamız gereknleri yapmaya başladım.
Evden çıkmıştım kulaklığımı takıp otobüse bindim. Okulun kapısına girdim ve gine bir sürü öğrenci ve yeni tip öğretmenler gıcık gıcık bana bakıyor gibi hisetim. Hemen arkadaşımın yanına gitim.

Diena: günaydın kanka.

Sue:günaydın kanka

Sarıldaktan sonra sıraya geçip müdürün her zamaki konuşmalarından birini dinleyip sınıflara çıktık.
Sınıfa yeni arkadaşlar gelmişti. İlk dersimiz beden olması çok garipti. Herkes şaşkınlık içindeydi. Hepimiz bahçeye çıktık. Okula serbest geldiğimiz için herkes hemen hemen pantolon t-söhrtlüydü. Sue yle biz kenarda oturduk oyun oynayanları seyretmeye başldık.
Ben Sue nin omzuna sertçe dokundum.

Diena : kanka çocuğa bak be. Sarışın ela gözlü 1.88 boylarında siyah pantolon beyaz lakos. Tam hayalimde erkek be.

Sue: kanka artık koluma vurmayı bırakırmsın morarcak.

Dinea: knka çok özür dilerim.
Ama bu çok tatlı.

5kişilik guruplar oluşturup basketbol oynamaya başladılar.

Dinea : kanka ben hayel görüyorum galiba bunlar basketbol oynayacaklar.
 
Sue : knka vallahi doğru görüyorsun bak başladılar oynamaya.

Ben azım açık hayranlıkla onun oynamasını seyrediyordum. Arkadaşlar bu arada ben söylemeyi unutmuşum ben tam bir basketbol manyağıyım.
Benim olduğum kenara doğru top geldi.

Sarı Çocuk : güzel bayan topu atarmsın dedi.

Diena : efendim

   
Mal gibi heycanlanmıştım sue nin dürtmesiyle kendime geldim.

Sarı Çocuk : kızım artık atıcakmısın topu.

Ben topu atım utancımdan hemen sınıfa çıktım. Duvar kenarında arkadan ikinci sıraya oturduk.

Sue : knka iyimisin bi an gitin başka dünya ya.

Diena : çok heycanlandım nedense. Knka çok garip ya hayeller gerçekte oluyorumuş.

         Herkes sınıfa girmeye başlar. Sarı çocuk o kadar boş sıra varken gelip bizim arkamızdaki sıraya oturdu.

Sarı çocuk : öndeki kız bakarmısın dedi.

Ben şaşkınlıkla arkamı döndüm.

Diena : banamı dedin

Sarı çocuk : evet sana dedim. Sen biz basketbol oynarken hayranlıkla izliyordun. Basketbolu seviyorsun galiba.

Diena : evet basketbol baya seviyorum.

Sarı çocuk : ne tesadüf bende basketbol hastasıyım.

Diena: ne güzel ardından tatlı bir gülümseme.

Sarı çocuk : he bu arada benim adım alper bana alp de derler ya sen tatlı kız.

Diena : benim adım diena.

Alper : diena çok garip isim aklıma bi yerden geliyor ya.

Diena: hemen atlar basketbolcu bayan ordan hatırlamıştırsın.

Alper : aaaaa evet doğru ya. Ya siz ailcek basketbol hastasısını desene.

Diena : yok ailecek sayılmaz babamla ben sadece.

Alp : senle iyiki tanıştık kızım ya çok, hoşsun eğlencelisin.

Deina : kızım derken???

Alper : kusura bakma ağız alışkanlığı.

Diena: öle olsun bakalım.




Eğer oylar fazla olursa ve beğenilirse ikinci bölüm daha ilginç bir şekilde devam edeceğim oylamayı ve yorum atarsanız çok sevinirim.

Basketbol Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin