KORUMA

196 8 0
                                    

Jackson'un ağzından devam

Etrafa son birkez baktim.Temiz gözüküyordu.Hemen kızların yanına koştum.Hepsi korkuyla gemiden çikmami bekliyordu.Yanlarına gittim.Korkmamalarını artık serbest olduklarını söyledim.Kimisi tesekkur ediyor,kimisi bana sarılıp beni öpüyordu.

Ahh!şu kızlar.Sanırım onları hiç anlayamayacağım!!!

kKzlara orada beklemelerini söyleyip limanın görevlisiyle görüştüm ve bir gemi kiraladım.Kızlar gemide beklerken efendimi arayıp “Emriniz yerine getirildi efendim." dedim.Efendim memnun olmuştu.Hem de gereğinden fazla. Efendimin mutluluğu benim mutlulugumdu.İki gün sonra şehre varmis olduk.Efendim ve birkaç adami limanda beni bekliyorlardı.Limana varınca inip efendimin yanina gittim.İki parmağimi öpüp efendimin ayaklarına değdirdim.Babamdan öğrenmiştim bu hareketi.Sadık olduğumu ve onların güvenini boşa çıkarmayacağımı temsil ediyordu.Efendim bana minnetlerini sunarken siyah lüks bir araba bize yaklaştı.Herkes merakla bakarken Efendim Andrew arabadan indi.

Onu da aynı şekilde selamladıktan sonra "Efendim siz beni ve annemi kurtardiniz size borcumu ödemiş sayilmam size minnettarım efendim."dedim.Ellerini yüzüme koydu ve “Keşke babanı da kurtarabilseydim."dedi.Kafasi eğikti.Aniden kafasini kaldirdi ve "Söylesene oğlum annen nasıl?" deyince birden annemi hatirladim.Sesim çıkmadı ve sadece dudaklarimi birbirine bastirip kafamı iki yana salladım.Anlamis olmali ki üzüldüm demekle yetindi.O arada efendim Anghel omzunu tutup "Oğlum"dedi kafamı ona çevirdim.Başim hep eğikti zaten "Efendin Andrew sana bir görev verecek."dedi.merakla ve istekle“Sizi dinliyorum efendim ne yapmam gerekiyor."dedim.Efendim Andrew bana doğru yaklasti ve "Oğlum,Miguel köpeği ve adamları rahat durmayacaktır.Sen onların küçük kardeşlerini öldürdün ve bana zaten düşmanlar.İşimiz çok zor evlat ve benim hazinem,kızım Malissa bu şehirde üniversite okuyor.Beni en sevdiklerimle tehdit edeceklerini düşünüyorum.Senden kızıma korumalık yapmanı istiyorum.Bu kısa sürelik birşey olacak oğlum.Kızım üniversiteyi bitirince Londra'ya gidip orada evlenecek.Tabii simdilik." efendimi büyük bir istekle onayladım ve arabaya bindik.Giderken efendim bana herşeyi anlatıyordu.Malissa'nın okulunu.Malissa'nin en yakin arkadaşı, ayni zamanda evin bekçisi Gabriel'in kızı Lottie'yi.Herseyi.Sonunda eve varmistik. Evde birkaç çalışan vardı.Biri evin bahçıvanı,ayak işçisi;Will.Diğeri evin aşcisi hintli bir bayan olan; Chaya'ydi.Ve bekçi Gabriel... Karısı yoktu.Kızı Lottie ile bu evde yaşıyorlardı.Lottie,efendim Malissa ile kardeş gibiydi ve hatta aynı yatakta uyuyorlardı.Efendim Andrew beni Bayan Malissa ile tanıştırmak için onun odasına götürdü.Kapiyi actik ve içeri girdik.Korku filmi izliyordu.Bizi görünce aniden irkildi ve kalkıp yanımıza geldi. "Merhaba efendim ben Jackson Holt korumanızım."

dedim.Gülümseyip önünde hafifçe eğilerek.

YAKIN KORUMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin