4. Bölüm-2 saat

34.6K 206 1
                                    

Küvetteydik. Ben onun önünde yatıyordum. Henüz ilişkiye girmemiştik ama erkekliği bunu bekliyordu ve arkadan onu hissediyordum. Ben onun omzuna doğru yatarken o da benim göğüslerimi tutuyordu. Su ılıktı, sakin bir şekilde yatıyorduk küvette. Korunmalığımızı sağlamıştık, bana dönüp "Hazır mısın" diye sordu. "Hayır" dedim ve ona döndüm tutkulu bir şekilde dudaklarına yapıştım. O benim alt dudağımı ben ise onun üst dudağını emiyordum. Bir süre bunu yaptıktan sonra çekilip "Şimdi hazırım" dedim. Yavaşça erkekliği kadınlığıma temas etti ve içeri doğru ilerledi. Sessiz kalmaya çalışıyordum. Bir kaç kere yavaşça yaptıktan sonra biraz hızlandı git-gel yapmaya başladı. Sessiz kalmaya özen göstererek "Ah"lıyordum. En son dayanamadım ve boynunda olan kafamı hiç yerinden bile kaldırmadan onu öpmeye başladım. Boynunu, yanağını, kulağının arkasını. Canım yanıyordu o yüzden bir şeyler yapmam gerekiyordu. Emerek boynunu morartmıştım. Bu arada her yer kan olmuştu o suyu boşalttı ve yeni suyu doldurmaya başladı. Hala devam ediyorduk, bazen hızlı bazen yavaş. Çok çekiciydi, ona dayanamıyordum. Bir anda kendinden geçti ve tırnaklarımı çenesine doğru tutup hafifçe bana çevirdim önce bir kere öptüm sonra anlayıp ileri doğru gittim ve içimden çıkmasına izin verdim. Benimle ilişkiye girerken erkeklik hormonlarına karşı koyamamıştı, onu rahatlatmıştım ve bu benim hoşuma gitmişti. Bu sefer karşılıklı oturuyorduk ayaklarımı onun ayaklarının üstüne uzattım. Ellerimi tuttu biraz kendine çekti sonra bacaklarımı açtı ve arkasına doğru uzattı kendini yavaşça bana çekerek içime girdi ve sarılarak yapmaya başladık ben yine bacaklarımı onun sırtına sardım. Hem öpüşüyor hem git-gel yapıyorduk. Parmaklarım hafif kıvırcık saçlarının arasında dolanıyor o da benim popomu sıkıyordu. Bir süre böyle devam ettikten sonra suyu boşalttık. Ve yukarıdan duşu açıp suyun üstümüze akmasına izin verdik. Biraz sarılarak suyun altında kaldık. Arada minik bir öpücük konduruyor sonra omzuna tekrar kafamı bırakıyordum. Sonra kenardan lifi aldı üstüne biraz duş jeli sıktı ve suda köpürtmeye başladı.
Usulca parmaklarıma kadar her yerimi lifledi ve ardından da yıkadı. Sonra kendisi de yılandı ve çıktı. Önce bir havlu alıp kendi beline sardı daha sonra beni bir havluya sardı ve kucağına alıp odaya götürdü. Aynaya doğru ilerledi ve aynadan kendimizr baktık sonra göz göze gelip güldük.
Beni yatağa bıraktı ve kendisi giyinmeye başladı. Ben ne giyineceğim dediğimde ise sadece "Bekle" dedi. Ona uydum ve bekledim.  Altına bir şort üstüne ise beyaz bir tişört giyindi. Tam odadan çıkıyordu ki "Nereye" diye bağırdım. Bana dönüp "Sana kıyafet getireceğim gel kapının şu kilidini kapat bizimkiler gelirse giremesinler" diyerek kenardaki küçük bir kilidi gösterdi. Başımı salladım ve kıyafetlerimin nerede olduğunu söyledim. Odadan çıktıktan sonra kapıyı kilitledim ve yatağa oturup beklemeye başladım.
Bir süre sonra hafifçe kapı tıklandı. Yerimden doğruldum ve kapıya gittim açtığımda elinde bir kaç parça bir şeyle duruyordu. Girdi kapıyı kapadı ve kıyafetleri yatağa bıraktı sonra ayna karşısına geçip saçını taramaya ve düzeltmeye başladı. Ben de giyindim. Getirdiği kıyafetler bunlardı. (çanta hariç)

Giyindim ve sonrasında saate baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindim ve sonrasında saate baktım. Ada bize 20 dakika kalmamızı söylemişti ama Emre'ye dönüp "Tam 2 saattir buradayız" dedim. Güldü ve aynadan bana baktı "Çok güzel olmuşsun" dedi. Yanına gittim ve bir öpücük verdim. Sonra tekrar bana baktı ve "Seninle sonsuza dek bile burada kalmaya razıyım" dedi. Utandım başımı eğdim ve "Ben de" dedim.
Odadan çıktık ve bizimkilerin yanına gidecektik.

Oylamayı unutmayın lütfen ♡♡

Tatil AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin