▶ 4

563 161 90
                                    

jimin membuka pintu rumah mereka selepas lama menghabiskan masa bersekulah.

"huaa hapak ponatnyaa em bila nak byesar ni"

"tahun ni spiyem la kena hard harder tapi em penot em nanak jadi student"

jin hanya memandang mereka tajam.Taehyung dan jimin merehatkan diri di sofa.Keluhan demi keluhan keluar dari mulut mereka.

tapi kesian kepada mereka.Who cares about them?

kau ke?

kalau ye mohon bagi mereka nasihat supaya belajar untuk yitu masa depan mereka.

"halah penat sekolah belum kerja.Kalau kerja pun penat ha baik tanam anggur" perli namjoon.Heleh tahu la dak dak pandai.

"KYAAAAAAA BAVAVVVVVVI"

"Makhluk mana ni ha biadap jerit nama aku ni em em? Nak kena hempuk ka?" suara yang lantang kedengaran dari dapur.Mereka bergegas ke dapur.

kelihatan manusia tinggi lampai ada gigi terkeluar dua batang rambut selak tepi gosh my seben!Jungkook berdiri di atas kerusi sambil mengangkat kedua belah tangannya.

"woi jin,kau bagi dia makan apa sampai dia bertingkah laku seperti yini?" hoseok menjongketkan keningnya.Jin hanya melopong.Lalat masuk berak kejap flash dududududushhhhh!tarik flush dan mulut jin tertutup.

"kau dah sawan ke biskut hangus?"perli suga dengan lolipop di tangannya.Jungkook mula mengeluarkan emas dari kelopak matanya.

siapa nak kaya pergi tadah tangan sekarang.

"aku nak cari manusia mana yang ngaku jadi offical yeojachingu aku hiks" jungkook menghulurkan handphonenya kepada mereka.Emas tadi berciciran di lantai.

"aduh sayang emas ni terabai" jimin mencangkung dan mengutip emas tersebut.Tidak lupa dia untuk mengajak taehyung dan akhirnya taehyung juga mengikuti perbuatan jimin.Ha bagus!

"you're in a big trouble man" namjoon mengembalikan handphone kepada jungkook.Yoongi bagaikan atuk ini menepuk belakang badan jungkook dan menyuruhnya duduk dan bertenang.

jungkook hanya mengikuti kata kata yoongi.Auch jungkook acting such like a baby.Jungkook masih dengan emas berjatuhan dari kelopak matanya.

jungkook meh sini ke mami.Mami bagi tiak ha duduk situ hidu kompem jungkook tidur dengan lena.

"dun wuli be happi.Kita orang akan tolong kau" yoongi menyumbatkan lolipop ke dalam mulut jungkook.Jungkook mengangguk.

"what's the pelan?Huw to pind this girl?" apabila si kuda cuba berbicara engelish.

"better kau senyap.Sakit telinga aku dengar kau cakap english" bantah namjoon.Suasana diam seketika memikirkan plan yang boek untuk mencari gerangan yeoja yang menghacurkan nama jungkook.

"i know how" taehyung tersenyum sinis.

j-ae's

Senangnya dalam hati ewah kalau beristeri dua ewah eh aku tak nak ada madu.Madu boleh bagi dekat lebah je ha nanti lebah simpan.

aku kebosanan jadi aku membuat keputusan untuk membuka aplikasi wattpad.Uwu ada story senpai dah hupdates!

tiba tiba jari aku gatal nak tekan profile diri sendiri so marey kita selongkar apa yang ada di sini.

_________________________

》i'm offical girlfriend to jeon jungkook.Who's try to get him i will give some punishment《

[OG] Wattpad Stalker ft JJK Where stories live. Discover now