▶ 5

495 158 72
                                    

no one's pov

"taerinnnnn macam mana ni?" j-ae masih memandang taerin yang ralit memakai kasut sekulahnya sambil menghentakkan kedua belah kakinya.

"kau nak takut apa?chill la.Takde siapa tahu kau ada wattpad"taerin bingkas bangun dan menarik lengan j-ae untuk melangkah kaki ke sekolah.

"aku tetap takut la wei halahhhh macam kau tak kenal aku ni" taerin meletakkan tangannya di dahi j-ae. "aku kenal sangat.Kau ni kalau dah takut,peluh sejuk satu badan"

"taerin hiks" taerin tetap menarik lengan j-ae even dia cuba beratkan badannya.Tak disangka-sangka perbuatan mereka dirakam oleh pacaindera abe botan.

haa bagus bukan bahasa melayu seyya?dah maju ni uhuk em puji ah iked.

"how gadiks si minah belagak tu" jimin menjulingkan matanya selepas melihat adegan tak berbayar di depan mata.Nanti kalau mata dah juling tak sem bila tak sem fans lari bila fans lari jimin susah hati bila jimin susah hati dia mati.

jimin : mohon jangan lari fans kuu.

"suka hati nenek moyang dia la dia nak buat apa.Ini bukan jalan atuk kau pun" jimin menjerling tajam pakcik swag.Sejak bila tah dia bela perempuan bisu tu pun jimin tarak tahu.

"bela la tuk bela"

"maaf aku bukan atuk kau"

krekk!

hati jimin hancurs hancurs akuuu bila bila saja hancurs hancurs akuu!Takpe swag takpe you will see wat i do to u.Jimin mengendahkan segala kata-kata atuk sem bagaikan masuk telinga kanan keluar dari celah bontot.

"Hey anak jeon chill we will help you find the girl.Don't do that face.You seem ugly dude" namjoon merangkul leher jungkook.Muka jungkook tidak ubah bagai ayam nak menunggu anak menetas.

Senyumannya hilang gelak tetannya melayang tah ke mana perangai odeh odoh nya juga turut hilang.Yang tinggal hanyalah pandangan mata yang penuh dengan hasrat dendam.

Eleh jungkook kang bagi kiss kat pipi satu kali terus tersenyum bekkk

"don't just said.Show your work" engelish jungkook dah maju bhaiii haaa inilah seyya terharu.Maseh kepada guru engelishnya yang ajar dia even hanya waktu maroh je dia bijak engelish,bila normal dah tak bijak.

pfftt

Mereka semua hanya mengangguk.Taehyung hanya memberikan death smile apabila mendengar kata-kata jungkook.Pelbagai cara bermain di otaknya.Eh ni taehyung laaa manusia terhendal terpentas dan terbejak di dunia yini.

"HUARGHHH TAE RIN JAHANAMMMMMMMMM"

Semua mata abe sem bitiyes tertumpu kepada seorang makhluk yang jatuh terlentang di bahu jalan. Taerin pula dah terkedek kedek lari meninggalkan itu orang.Haiya dapat kawan macam ni memang aku cincang  kecil-kecil.

"HAHAHAHAHAHAHAHAHA"

tersembur ketawa jimin apabila mengetahui bahawa mahluk yang jatuh itu j-ae. "HAHAHAHA BUDAK PANDAI JATUH HAHA TAKKAN JALAN DENGAN ELOK PUN TAK PANDAI PFFTTT GAGAGAGA"

Jimin ketawa dengan kuat sambil menepuk muka hoseok.Ewah suka eh jimeng.Hoseok dengan relanya menadahkan mukanya ke jimin.

alahai baik sungguh laki ni.Kalau aku bagi tapak kaki dekat pipi agak agak di relakan tak? em

"Awak okay?"

j-ae's

jahanam punya kawan ada ke bongok pergi tolak aku jatuh sampai ke bahu jalan.Selamat aku tak mampui di langgar dek kereta.Aku tengok lutut ploles aku dah luka.

SHIT DALAH!

memang kena kau taerin.See and wait!Aku terdengar suara orang gelak dengan kuat plus sindir aku alamakkkkk ada manusia nampak la pula babeng tuih.

Jatuh reputasi aku sebagai dak dak pandai.Aku cuba sedaya upaya ku untuk bangun tapi kok ngak bisa?

Bukan saja-saja buat drama k guys but memang benar yini kaki sakit ngak bisa bangun.

"Awak okay?"

Muncul tapak tangan besar fuh pikir setan hulurkan tangan tadi.Kalau setan nak juga aku try pegang tangan dia maklum la tak pernah rasa.

dak dak jakon memang macam ni.

Aku melopong bila aku dongakkan kepala.Ki- yah ini bukan mimpi ke?AAAAAAA A AISYAH JAMILAH GOYANG SEPULUH JALI GOSH

KIM TAEHYUNG!!!!

"I'm okay thanks" aku acah bangun tapi tak sangka waktu dah berdiri tu skru lutut longgar dan damn aku jatuh tapi--

taehyung tahan badan aku daripada terasa mikroorganisma di tanah itu masuk ke liang roma tanganku.

Mata kami bertemu selama 5 minit k joke 5 saat je.Awkward kau tahu.Aku bingkas betulkan diri semdiri.Aduh dah la ada crush hunny bunny truny tengok aku alahai jangan hancur tau hati awak jk.

pikir jk kesah ke hiks jahat!

"terima kasih" ucap aku lembut dan taehyung hanya tersenyum.Kang cakap kasar jakgi mahu terngaga mulut taehyung nampak perempuan bisu ni ganas ha.

Aku terus masuk ke sekulah dengan kaki terhinjut-hinjut.Sakit bhai macam orang cacat pun ado.Tapi untuk elakkan mata ini bertemu si jk tu aku rela lari.

Sebab dia ingatkan aku pasal wattpad

no one's pov

"huyoo taehyung jadi hero takde sayap" perli hoseok.Taehyung hanya diam dan menunggu abe botan berjalan ke arahnya.

"sejak bila tah kau nongol depan dia aku pun tak nampak" kini giliran jin pula menyindir.Tapi betul ah sejak bila tah taehyung wujud dekat sebelah j-ae sedangkan dia tadi bersama sq bts.

tah tah tadi yang jalan bersama btiyes itu momo haa ayok momo coming ayokkkkk

"aku ada kaki so aku jalan la ke arah dia.Niat aku suci lagikan murni nak tolong dia.Daripada kalian semua tahu gelak je dapat apa? Dosa?" semua diam.Ha sekali taehyung perli je dah membatu bagaikan ais.Belum lagi kena maki dengan tae.

Taehyung berjalan bersendirian masuk ke dalam sekolah.Semua semakin hairan mengapakah taehyung bersikap aneh.

itu hanya jungkook saja yang tahu jeng jeng jenggg!

"Abaikan dia.Dah jum masuk.Kalau rasa nak kena denda berdiri la macam tiang dekat situ" kata jungkook yang sudah pun berjalan ke hadapan.Em mencurigakan.

Member yang lain turut melajukan kaki untuk bergerak masuk ke sekulah.Maklumla sekarang udah jam 6:57. Lagi 3 minit lambat ha memang jadi tunggul la depan pagar.

Meanwhile《


"kau dah buat apa yang aku suruh?"


"ala lek dude ini gua la der.Semua tu pap!petik jari pun dah siap"


"bagus.Lepasni aku nak kau buat tugasan ni pula.Kau kena pastikan tiada siapa tahu"


"bereh buss tapi hehe mana bayaran gua?"


"aku dah masukkan dalam akuan kau.Aku nak kerja siap dan bersih"


"deal boss"

T.B.C


miss seyya tak? tak eh takpe kalian jahat.

OHH JAHATNYA KAMUU JAHATNYA KAMU ENGKAU ENGKAU MEMBUAT DIRI KU--

k stop.Bagaimana cerita ini?Masih ingatkah anda tentangnya?

Thanks cause masih setia di penpik syaz.Ilopeyou guys♡

[OG] Wattpad Stalker ft JJK Where stories live. Discover now