▶ 1

1.9K 357 918
                                    

jungkook's

aku jeon jungkook.Manusia paling kacak dalam dunia.That's why ramai yang mengaku aku ni husben mereka even dalam seumur hidup aku,aku tak pernah berkahwin.

ala ngaku jela kau ean?

aku memang cepat bosan dekat sesuatu benda sampai aku jumpa satu apps yang boleh dikatakan not bad.Aku buat username wattpad.So aku telah menjadi warga tetap wattpad.

aku download cik oren ni pun sebab aku suka membaca.Ha apa kau pikir kerja aku dance kiri kanan tunjuk abs je ke?Hello wahai manusia yang sedang membaca yini aku pun pandai membaca buku tau!

Tapi sayang no one kenal aku so aku up status up story instagram yang aku buat akaun wattpad.Dalam 5 minit je dah beribu followers aku.Ha kau ado?

"jeon jungkook!!!!!!" aku dengar manusia menjerit dari dapur.Aku hanya diam sambung baca buku dalam wattpad ni.Ramai juga buat buku pasal aku.

Eleh aku tahu aku lagi famous dan sem dari crush korang en en en.

aku terasa telinga aku berbisa "yah kau nak apa set--" aku tak mampu nak habiskan perkataan aku.Bukan bermaksud aku bisu but manusia yang tarik telinga aku ni KIMSEOKJIN, IBU SEGALA IBU DI DUNIA INI.

"ha apa set set?kau nak aku set kau jadi lempeng?Aku panggil suruh makan pun susah.Kau pergi makan sekarang!" aku tak banyak bunyi terus gerak ke dapur.Sampai dapur,aku dengar ada suara kera cacat gelak.

Oh ya aku lupa nak bagitahu aku tinggal bersama 5 orang cacat dan seorang ibu yang berjantina jantan.Aku bahagia tinggal bersama mereka la sangat

no one's pov

"tu la kau.Mak kau panggil tak nak datang kan dah kena maroh" jungkook hanya menjeling dan mengambil makanan.Jimin,Taehyung,Yoongi,Hoseok dan Namjoon hanya menahan gelak apabila jungkook dimarahi.

"diam la kera cacat.Baik kau makan sebelum jin segala setan tu masuk dapur membebel" jungkook menghentikan gelak sawan anak kera cacat berlima tersebut.

siapa nak anak kera cacat itu boleh ambil dan bela la sampai sihat.

" jungkook, sejak bila kau buat akaun wattpad ni? " jimin menayangkan story instagramnya kepada jungkook. "Sejak aku kenal dia" kelima lima anak kera itu memandang jungkook.

"ala bengapnya kamu semua ya.Dia tu bermaksud apps wattpad" jungkook mengeluh.Tak sangka dapat housemate hensem tapi akal tak ada. Agaknya kecil kecil otak ada batu,tu yang otak tak boleh membiak besar.

jap otak membesar ke?

Mereka berlima hanya meng- oh - kan sahaja apa yang dikatakan oleh jungkook. " daebak followers dah 4.5k sia " bukan calang calang ni. Husben siapakah ini? TENTULAH SEYYA HOHO.

Aip kookie hunny bunny only for me.Nampak tak aku tamak hahaha sila tampar aku.

jungkook flip hair rambutnya even pendek.Bangga punya pasal eh eh jangan riak nanti allah malah eh lupa lagi kau kapir la.Takpe nanti army islam hasut kau masuk islam

setuju tak?

"Hapak la kutu terbang dalam makanan aku euwww!" hoseok terus bangun dan membuat gaya seolah-olah geli. "kau tak payah nak acah eh.Aku flip hair sekali je perempuan semua boleh masuk ICU tau" jungkook membidas

"HAKKKKK PUIH" taehyung menyemburkan air liurnya ke muka jimeng. " telinga aku rasa nak bernanah dengar kau apa yang cakap.ICU konon.Sekali aku gunting rambut kau ha botak halus licin fuh silau wo jadinya"

[OG] Wattpad Stalker ft JJK Where stories live. Discover now