Kdysi dávno, dřív než ještě vůbec žili lidé spadl na planetu Zemi meteorit. Ale nebyl to jen tak nějaký meteorit, protože byl plný zvláštní esence. A z této esence na se na zemi objevila 1. monstra. Dnes se o nich píše, že to byli dinosauři, ale právě tato monstra zabila dinosaury. Ale jak víme tak na planetu spadl další meteorit a ten vyhladil monstra. A tak začala evoluce lidí. Lidé se dostali s technologiemi tak daleko, až dokázali vytvořit malé červí díry, kterými se můžete teleportovat.Jenže lidé jak je známo jsou sobečtí a využijí všeho pro jejich prospěch a tak se Američané pokusili experimentovat a to tak že vypustili do vesmíru přes červí díru sondu s jaderným motorem aby měla dlouhý pohon. Ale z tohoto pokusu se stala spíš katastrofa. Sonda narazila do neznámé polorozpadlé modré planety a červí dírou jí pustili do naší sluneční soustavy.
Klidně můžete hádat co se asi stane :D ... Samozřejmě, že v tak velkém prostoru to letí zrovna na naší Planetu. Asi po roce nás to zasáhlo a byl to ten samý meteorit co sem přitáhl monstra. Dopad a mutace esence vyhladila 97% naší populace. Kontinenty byly pod vodou a zbyl jeden větší ostrov. Byl veliký asi jako tehdejší Česká republika. A tak začal nový věk. Věk Yukiiů.