Lieve lezers,
Ik wil mij allereerst verontschuldigen voor de hoeveelheid tijd die is verstreken sinds de laatste recensie. Het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik een boek heb gerecenseerd hierop en hoeveel redenen ik ook daarvoor mag hebben, het blijft een feit dat ik dit behoorlijk heb verwaarloosd. En ik kan ook niet beloven dat dit niet nogmaals gaat gebeuren, aangezien ik vanaf september moet beginnen met stage waar ik vier uur per dag voor moet reizen en dus vijf dagen in de week op kantoor zit - en tot nu toe houd ik mijn beide baantjes ook nog steeds. Dus ja, ik ben een behoorlijk druk studentje en het wordt niet veel minder de aankomende tijd.
Toch ga ik dit zeker niet stoppen. Ik houd ervan om jullie via recensies te helpen - ook al duurt het soms letterlijk langer dan een jaar - en het feit dat jullie zoveel vertrouwen in mijn recensies hebben maakt mij ongelofelijk dankbaar. Omdat ik nu vakantie heb en toch niet op vakantie ga, hoop ik op dit account en dus ook met dit hulpboek wat actiever te worden - maar daar heb ik jullie hulp wel een beetje bij nodig.
De wachtlijst is namelijk niet helemaal meer up to date. Logisch natuurlijk, maar het is behoorlijk wat werk om uit te vogelen of jullie zelf nog wel bestaan en zo ja, of het boek op de wachtlijst nog wel bestaat en of je nog wel van dat verhaal een recensie wil, ga zo maar verder. Daarom wil ik jullie vragen om, als je hier om een recensie heb gevraagd (of het niet meer zeker weet), even te kijken bij de wachtlijst en aan te geven of je nog steeds een recensie wil en zo ja, of je het ook nog steeds van dat aangegeven verhaal wil. Zo niet, of heeft het verhaal een andere titel/jij een andere naam, geef ook dat alsjeblieft aan mij door! Dat scheelt mij namelijk ontzettend veel tijd die ik weer kan stoppen in het schrijven van de daadwerkelijke recensies.
Let op: krijg ik dus niks van je te horen en ik kan het verhaal/jouw account niet meer vinden, dan betekent dit dat je van de lijst wordt gehaald. Ook geldt de halfjaar non-actief regel nog steeds. Niet om heel moeilijk of gemeen te doen, maar met de hoeveelheid vrije tijd die ik heb, is het erg zonde als blijkt dat een recensie voor niks is geweest. Ik stop namelijk veel uren in het lezen van jouw verhaal en het schrijven van een recensie waar je (hopelijk!) écht iets aan hebt - en ik wil dat dus het liefst besteden aan mensen die daar nu ook nog echt iets mee gaan (willen) doen.
Hopelijk heb ik jullie nu niet bang gemaakt, want dat was totaal niet de bedoeling. Ik ben nog steeds een aardig iemand - of dat denk ik toch graag. Maar dit moest even gezegd worden en ik hoop dat jullie mij hiermee willen helpen, want zo kan ik voor jullie allemaal nog iets betekenen op dit hulpaccount.
JE LEEST
Recensies
RandomWINNAAR RUNNER-UP NETTIE VAN DE CATEGORIE WILLEKEURIG 2017 Wil je eens iets anders dan alleen maar ophemelende complimentjes (ondanks dat ze wel erg leuk zijn), het gevoel dat je niet vooruit gaat en lezers die niet eens een grammaticaal foutje erui...