Rytas. Tingiai apsiverčiu ant kito šono. Dievinu šeštadienius. Papasakosiu šiek tiek apie save. Akys mėlynos, plaukai rudi/blonde,daug kas sako, kad esu kūda, man 18, bet gyvenu su tėvais. Vaikino neturiu, nes po vieno įvykio aš tapau šalta ir niekada nebeįsimylėsiu. Na bent jau taip manau. Mano vardas - Gigi. Gyvenu NewYorke, persikrausčiau čia anais metais. Man čia visai patinka. Turiu geriausią draugę - Madison. Buvo sunku palikti Australiją su savo visais draugais, bet susitaikiau. Kartas nuo karto susitinkam visi kaip senais gerais laikais. Mokykloj turim kaip ir susikūrę savo "šutvę". Keista, kad per metus čia susiradau daug draugų. Ta "šutvė" tai aš, Madison, Hailey, Bailey,Liam, Harry, Louis, Harry. Madison draugauja su Liam, Hailey su Louis, o Bailey su Liam. Visi siūlo man ir Harry susimest, bet kaip sakiau apseisiu, nors jie įtikinėja, kad Harry - nėra žaidėjas, bet visi man vienodi..."Ok reikia keltis"-pagalvojau sau. Išlipau iš lovos ir nuėjau į vonią atlikti visus reikalus. Grįžusi į kambarį užsidėjau timpas ir baltą maikutę su užrašu "Let me sleep". Užsidėjau šiek tiek makiažo ir nulipau į apačią. Keista - ten nieko nebuvo, nes paprastai mama daro valgyt, o tėtis žiūri TV. Ant šaldytuvo radau laiškelį.
"Su tėčiu išvažiavom savaitgaliui į kaimą, palieku pinigų, jei kas skambink. Nenusiaubk namų!"
Mama.O taip jie dažnai mane palieka vieną. Sugalvojau pasidaryti merginų vakarą, tad užsitepus keletą sumuštinių nuėjau atgal į savo kambarį ir paskambinau į mūsų merginų chatą, nes šį vakarą nenoriu rengti vakarėlių ar panašiai ir norisi ramiai su savo draugėm pabūt.Staiga jos visos atsiliepė.
-Dabar taip,-pradėjau,- šį vakarą pas mane merginų vakaras, miegam palapinėse, kas už?-Ughh,kale tuu,- suurzgė Madison,- sugadinai mano dienos planus - gulėt ir žiūrėt serialus, bet aš už.
- Aš irgi už,- Hailey.
- Okejj tada, kelintą? - paklausė Bailey.
- Galvoju apie kokią 6h vakaro. Atsiveškit šiek tiek alkoholio ir maistoo, - pasakiau.
- Ok,- pasakė visos vienu metu ir mes nusijuokėm. Tada skambutis baigėsi.
Dabar 12 valanda tai dar turiu apie 6h susiruošti. Išlipau iš lovos, padėjau lėkštę ant spintelės ir nuėjau į palėpę. Iš ten ištraukiau keturvietę palapinę, ir nulipau atgal. Iš spintos išsitraukiau belekiek pagalvių bei paklodžių ir viska sudėjau sau prie lovos. Nu ką, o dabar - serialų maratonas...
Dabar yra pusę 6 tad merginos tuoj pradės rinktis. Atsidariau spintą ir išsitraukiau hoodie bei treningines kelnes, nes palapinese miegoti bus šaltoka, nors dabar jau ir pavasaris. Jos panašiai apsirengusios irgi ateis manau. Staiga pasigirdo skambutis į duris. Tiksliau koki 6 skambučiai, nes jos labai nekantrios. Atidariau duris ir už jų stovėjo merginos su maišais ir šypsenom, bei treningais.
- Pasiilgai mūsų?! - Madison surėkė ir visos padarėm grupinį apsikabinimą...
Sooo sveikiii, rašau savo pirmą istoriją, tad norėčiau nuomonių, vote ir pan. ❤️ neesu rašius istorijos ir daug apie jas nenusimanau tad norėčiau, kad pasakytumėt klaidas 😏💟
Čia pirma mano pieva tad nepykit labai ✌️Sakykit ar toliau verta tęst šitą grybą 😂💗
YOU ARE READING
Baimė - tik artumas (Z.M)
FanfictionZayn Malik - vaikinas atsikraustęs į New Yorką siekiantis pabėgt nuo savo nuodėmių. Gigi Hadid - paprasta mergina, siekianti svajonių. Ar šių dviejų skirtingų žmonių sielos susijungs?...