- Tai aišku!- nusijuokėm, nes juk vakar buvom susitikusios mokykloj. - O pinigų pardėj, kaip matau, nepagailėjot,-sukikenau.
- Nu juk ne kiekvieną dieną mes darom merginų vakarą,- pasakė Hailey.
- Tiesa,- pasakiau. - Gal einam palapinę pasistatyt?Nes su mūsų sugebėjimais mes jos iki ryt nepastatysim,- tariau ir visos nusijuokė.
Tada pasidėjusios visus maišus nuėjome iki mano kambario pasidėt kuprines ir pasiimti palapinę...
Po 3 valandų...
- Wow per 3 fucking valandas sugebėjom keturvietę palapinę pastatyt,- pasakė Madison.
- Noriu miegoo jauu puse 10,- pasakė Bailey.
- Tai labai mažai, veiksmas tik prasideda,- pajuokavo Hailey.
- Jūs čia netinginiaukit, dar reikia daiktus bei pagalves ir paklodes susinešt,- sukomandavau.
- Ughhhhhh,- visos trys vienu metu atsiduso.
Atsinešusios visus daiktus, susitvarkiusios palapinę į ją susėdom ir išsidėliojom savo maistą bei šiek tiek alkoholio.
- Nu ką plepam? - pletkutė Madison pasakė.
- Ejj saugokis Madisytee,- pasakiau ir trenkiau iš pagalvės jai tiesiai į veidą.
Taip ir prasidėjo mūsų pagalvių karas trukęs 10min kol Hailey neužrėkė:
- Tylos! Kažkas rėkauja gatvėj,-sušnabždėjo ši, ir visos tyliai suklusom.
Gatvėje girdėjosi garsai, rėkavimai. Kaip supratom, tai buvo muštynės ar kažkas panašaus. Visos tyliai sėdėjome kol nepasigirdo garsus šūvis...
-Arghhh! - sušuko Bailey, kadangi ji labai bijojo šautuvo garso, nes jos brangiausią sesę pašovė...
- Ša! - sušnibždėjau aš.
Po mano šnibždesio gatvėje stojo tyla. Tada pasigirdo vaikino žodžiai:
- Šūdas! Reikėjo jam į ranką, o ne į širdį pataikyt. Kreivos mano supistos rankos.
Tada mes visos sustingome. Po kiek laiko nebesigirdėjo nieko, kas reiškė, kad viskas aprimo ir jie arba jis nuėjo..
Zayn pov.
Kaip netyčia tam šunsnukiui pataikiau į širdį šiek tiek išsigandau. Aišku tai buvo savigyna, nes šis grasino, bet po to kaip krūmuose pamačiau žmogų kuris matė šūvį - jis laisvai gali mane išskųsti, kad nušoviau be reikalo, nes jis nematė tos dalies kaip tas asilas prie manes kabinėjosi, bei grasino...
Hah antra pieva... bet rimtai nusišnekėjau visai. Kaip pats Zayn Malik išsigando? Idk. Vote, nuomonių, ir būtinai komentuokit! 😍💗
YOU ARE READING
Baimė - tik artumas (Z.M)
FanfictionZayn Malik - vaikinas atsikraustęs į New Yorką siekiantis pabėgt nuo savo nuodėmių. Gigi Hadid - paprasta mergina, siekianti svajonių. Ar šių dviejų skirtingų žmonių sielos susijungs?...