Jis ne kartą buvo teistas...

19 3 0
                                    

Išgirdusi kažkokius balsus atsikėliau. Palapinėje kalbėjosi Bailey su Hailey, o Madison knarkė užsikėlusi kojas man ant pilvo.

-Labas rytas, nors gal turėčiau sakyt laba diena, nes dabar 1 dienos,- pasakė Bailey.

-Oh, bent kažkiek pamiegojau. Labas labas,- pasakiau. Tada man šovė geniali mintis...

Su Hailey išėmėm visus daiktus iš palapinės ir palikom tik miegančią Madison, kol Bailey pildė balionėlius vandeniu. Tada pasiėmėm po 2 balionėlius ir tėškėm į Madison.

-Bomba miegančioji gražuole! - sušaukiau ir tėškiau iš baliono jai į veidą.

-Arghh! - vis dar klykė ši kol paskutinis balionas tėškėsi į ją. -Kas per velnias?! - pradėjo rėkti.

-Laba diena, pabudome ir kelkimės, - pasakė Bailey.

-Atvėsai? - paklausė Hailey.

-Jo labai ačiū, labai norėjau balionėlių į veidą, o ypač ryte, labai smagu, - su sarkazmu suburbėjo ši ir mes pradėjom juoktis.

Papusryčiavusios susitvarkėm ir išsiskirstėm. Pasiėmiau popkornų ir nuėjau žiūrėti TV. Tik įjungus televizorių, pasirodė žinios ir kažką pasakojo apie mano gatvę, tad šiek tiek pagarsinau. Pasakojo apie vakar vakarą. Buvo nušautas žmogus. Pagal liudininkus kaltininkas Zayn Malik. Jis ne kartą buvo teistas už narkotikus ar dar kitus nusikaltimus. Tada išsigandau. Juk sakė, kad jis neseniai čia atsikraustė. Jeigu jis kažką man ar mano draugams, juo labiau šeimai padarys?! Su tokiom mintim nuėjau į savo kambarį ir atsigulus į lovą naršiau telefone...

Benaršant mane suėmė miegas, tad nuėjau pasiruošti pamokas ir jas susidėti, o tada nusnūsti...

Atsikėliau nuo įkyraus durų skambučio. Ak, juk tėvai grįžo. Nuslinkau į apačią ir atidariau duris. Už jų stovėjo gana įpykę tėvai. Nu ką, kažkas klausys moralo...

- Kodėl taip ilgai neatidariai durų? Visą savaitgalį net nepaskambinai! Galvojau, kad tau kažkas atsitiko, ypač kai mūsų gatvėj apsigyveno tas psihas Malik! - užrėkė mama.

-Mama, neatidariau durų, nes miegojau. Vakar buvo atėjusios merginos ir miegojo pas mane, tad neturėjau laiko paskambint,- paaiškinau.

-Dar kartas kažkas panašaus - tau namų areštas. Aišku? - paklausė tėtis.

-Mhm, - suburbėjau ir nuėjau į savo kambarį...

Ak ta Gigi tėvam nepaskambino... dainuos savo 4 pievaa 🙂💗 Vote, nuomonių,komentarųų!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 31, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Baimė - tik artumas (Z.M)Where stories live. Discover now