Madison, nerėk!

18 2 0
                                    

- O tu dieve mano kas čia katik įvyko...- pasakiau.

- Ramiai užmigsim,- su sarkazmu šovė Madison.

-Bailey, ar viskas ok? - pasiteiravo Hailey.

-Turbūt,-ramiai atsakė ši.

- Tiesiog einam paplepėt ir pamirškim kas čia įvyko. Štai visom po šampano taurelę,-pasakiau ir padaviau merginoms šampano...

Jau 3h nakties, o mes vistiek nemiegam. Jau buvom šiek tiek apgirtusios, o Madison vos liežuvis vertėsi.

-Padaugino mergaitė,- pasakiau.

- A tu čia apie mane? Nesvaik aš visai nepadauginau, žiūrėk,- pasakė Madison ir pabandė atsistot, bet palapinė nebuvo aukšta tad ją sustabdė. - Wtf ,Gigi, kas čia per šūdas šūdelytis? Blemba dangus griūnaaaa!!!!!

- Madison, nerėk! - pati šiek tiek sušaukiau.

-Kaip nerėkt jeigu dangus griūnaaa!!- šaukė ši.

- Gal jau einam miegot? Nes ir jai ir mums praverstų...- pasakė apsnūdus Hailey.

- Joo,- pasakėm su Bailey kol Madison vartėsi ant žemės,-Madison kelkis pagaliau einam miegot,- pasakiau ir ši nesispyriojus atsigulė prie Hailey, kuri jau gulėjo prie Bailey.

"Na ką, man reiks prie šitos girtuoklės miegot" pagalvojau ir mintyse nusijuokiau. Šiek tiek daiktus sutvarkiusi nuėjau miegot...

Ak ta girta Madison:Dd Vote, nuomonių bei komentuokit! dar viena pieva 🙃 soriux kad trumpaa 😏💟

Baimė - tik artumas (Z.M)Onde histórias criam vida. Descubra agora