Ma trezesc cu greu,oprind alarma,stiind ca azi trebuia sa ma duc la munca.Imi fac o cafea,o beau,imi fac rutina,ma imbrac si plec la sediu.Ma intalnesc cu Andrew,iar acesta imi spune ca seful ne-a chemat.Batem la usa si intram.
Seful:Aly,Andrew.
Aly&Andrew:Buna ziua.
Pe un scaun in incapere mai satea un barbat,care.......nu ne privea prea frumos.
Seful:El este Kira,noul vostru coleg.
Blondul dadu mana cu el.
Andrew:Andrew,incantat.
Kira:la fel....
Andrew:Iar fata de acolo este Aly.
Aly:Buna.
Seful:Va rog sa-l duceti sa-si aleaga o arma.
Eu si Blondul dam aprobator din cap.
Seful:Si daca tot va duceti,puteti sa va alegeti si voi cate o arma noua.
Iesim din birou si mergem inspre camera cu arme.Eu si Andrew eram super-fericiti,deoarece stim cat de rar ne lasa seful sa schimbam armele,iar PPK-urile pe care le aveam abea mai mergeau.
Descui usa si intram.Eu si Andre stiam deja ce ne luam.Blondul si luat un FN (5-7),iar eu o Beretta 92.Ne-am pus sa le testam si mergeu asa cum trebuie.Aruncam prin ca,era PPK-urile vechi si asteptam sa vedem ce-si va lua si Kira.
Brunetul se tot uita la arme,le inspecta,pana un Famas i-a atras atentia.Il ia si il incearca.
Kira:Am ales.
Iesim din incapere,o incui si mergem la Giuly.
Aly:Giuly,avem un coleg nou.el e Kira.
Giuly:Giuly,incantata.
Aly:Kira,ea va fi cea care ne va trimite in misiuni.
Deodata telefonul suna.Si inca unul.Si inca unul.
Giuly:Uite-le ca vin.
Ne ducem pe hol ca Giuly sa-si faca treaba.Dupa aproximativ o ora,Giuly iese.
Giuly:Din nou a fost vazut acel barbat inalt in costum negru.De data asta in Germania.Aseara o casa a fost incendiata cu un barbat in ea.Fiul acestuia nu afost gasit,iar cand mama a sjuns acasa l-a vazut cu acel barbat.
CITEȘTI
~Viata cu paranormalul~
AdventureUn roman politist, scris din perspectiva politistei care a fost la toate cazurile celor din creepypasta.