10-Episod spesal de Craciun part2

14 2 0
                                    

  Alexas imi vazuse numarul si ii spuse Amaliei ce numere sa zica.
  Ma uit prin camera, iar cu fetele palide ii vad pe Giuly si Kira.
  Aly: Nu-mi spune.....
  Giuly: Ba da.....
  Kira: Nu a spus cum sa schimbam puloverele.
  Cum Giuly avea un pulover foarte larg face schimb cu Kira, eu ajung sa il dau pe al meu lui Giuly, iar eu sa port rochi- puloverul lui Kira.
  Kira: Deja urasc jocul asta.
  Aly: Ultima runda.
Punem betele la loc, le amestec, si sustragem ultima oara.
Dupa reactia lui Kira, se vedea ce ii picase. Ne arata mandru betisorul cu coroana.
   Kira: Numerele 3 si 4 vor dormi asta seara impreuna.
   Andrew: Bravo desteptule! Vei dormi si tu cu O fata!
Ma uit prin camera sa vad cine poate fi celalalt si O vad pe Alexas gata sa se faca var.
    Andrew: Cine e 3?
Tacere.
    Andrew: Nimeni?
  Apoi Alexas ridica mana.
     Andrew: Alexas?!?!!
     Aly: Daca te atingi de ea te ia naiba.
     Andrew: Usor Speedy! Nu-i fac nimic. Dar acum Kira trebuie sa doarma cu O fata. Teapa!
      Aly: Nu stiu de ce, dat imi pare ca lui ii place.....
   Nici nu termin bine propozitia, ca ma trezesc cu o perna in fata.
       Kira: Nu-i adevarat!
      Aly: Hei!
    Iau si eu o perna si ii dau in cap. Apoi ma trezesc cu o perna in spate de la Andrew. Si uite asa a inceput o bataie cu perne. Fete contra baieti. Fiind mai multe, logic ca am castigat.
    Dupa joaca am adus mancarea si am papat cu totii. Mergem in sufragerie si ne uitam la Singur acasa.
     Pe la ora 00:00 ne punem si noi la somn. Cum aveam 3 camere in casa, 2 dormitoare, o sufragerie, Andrew  cu Alexas au stat la mine in camera, Kira cu Amalia la Ama in camera si eu cu Giuly in sufragerie.
     Pe la ora 2,ma asigur ca toti  dorm si ma duc pe hol sa pun casourile sub brad. Pun cadourile si plec la somn.






Nepotei?:3

No, glumesc, glumesc.
*dupa O luna de relatie*
Nepotei?:3

Stiti voi de cine vorbesc.....:3

~Viata cu paranormalul~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum