9-Episod spesal de Craciun part 1

28 5 0
                                    

    Ajunul Craciunului.Eram la bucatarie,faceam ciocolatele calde,cand,aud soneria.Ma duc si deschid.In prag nu puteau fi decat dragii mei prieteni.
   Aly:Bine ati venit!
   Andrew:Bine te-am gasit!
   Giuly:Buna.
   Kira:Salut.
   Giuly:Unde-i Alexas?
     Aly:In sufragerie.
    Giuly:Si Amalia?
     Aly:Cu ea.
  Ne ducem toti in sufragerie.
     Aly:Ama,Ale,ei sunt colegii mei de munca.El e Andrew
     Andrew:Salut fetele.
   Aly:Ea e Giuly,dar deja o stiti.
     Giuly:Ohayo  rase rozalia si le lua in brate.
      Aly:Iar el este Kira.
      Kira:Buna.
     Alexas:Salut.eu sunt Alexas,sora nebunei de acolo,iar ea este Amalia,BFF-ul nebunei.
     Chicotesc si ma duc dupa ciocolate.Le dau la fiecare cate una,nu inainte sa le pun frisca.Primul care si-a facut o mustata destul de stufoasa a fost Kira.Pe toti ne-a bufnit rasul imediat.
      Kira:Ce?Am facut ceva gresit?
   Nimeni nu i-a raspuns,ci am continuat sa radem ca spartii.
      Aly:Ai...*criza de ras*
     Andrew:Pe fata.....*criza de ras*
    Giuly:De frisca....*criza de ras*
      Alexas:Mustata....*criza de ras*
        Kira:Ce? fuse raspunsul lui ,iar apoi se apleca spre o oglinda  sa vada ce era asa amuzant.Vazu,apoi se sterse.
        Kira:ha,ha.Ce sa zic.
       Dupa ce ne mai potolim putin,imi dreg vocea si graiesc (XD).
        Aly:haideti sa ne jucam un joc.se numeste regele.Intr-un bol sunt 6 bete.Ele sunt  numerotate de la 1 la 5 ,iar pe unul este o coroana.Cine sustrage batul cu coroana este regele.El va da porunci unor numere alese de el.Ati inteles?
         Kira:Pare amuzant.
        Aly:Cu 2 fujoshi aici nu va fi.....
       Andrew:Ce bine imi pare ca nu stiu ce e aia.
      Ma duc la mine in camera si aduc bolul cu betele.Il pun in mijloc si ii pun pe toti sa se aseze in jurul lui.
     Aly:La 3 luati toti un bat. 1.......2.........3!
    Ne-am luat toti cate un bat si asteptam.'
   Rozalia ne arata batul ei si pe el era o coroana.
    Giuly:Numerele 5 si 1 sa se sarute pe buze.
    Andrew:Ce nai-?
   Kira:Cum ne nimereste?
   Giuly le apropie capetele si ii impinse,asa fel incat cei doi sa se sarute.nici 3 secunde nu au stat in sarut,ca amandoi s-au despartit si s-au sters la gura.Punem toti betele inapoi,le amestec,apoi sustragem din nou.De data asta le arat cu mandrie betisorul cu coroana.
     Aly:Numerele 2 si 4 sa stea imbratisate tot restul jocului.
    Amalia:eu cu cine?
    Alexas se uita la mine cu privire de parca am omorat-o,dar isi lua pozitia in bratele Amaliei.
    Punem din nou betisoarele la loc,le amestec,si luam din nou.
    Amalia arata cu fala betisorul regelui,apoi Alexas ii spuse ceva la ureche.Amalia se uita ranjind la mine.
      Amalia:Numerele 3,5 si 2 sa faca schimb de pulovere.
     Apoi mi-am dat seama.......

~Viata cu paranormalul~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum