1

171 18 0
                                    

După ce am plecat de la școală m-am oprit în fața magazinului unde lucra bunica mea. Nu am intrat, mi-a fost frică să vorbesc cu ea pentru că ea mă cunoștea mai bine decât oricine și sigur și-ar fi dat seama că am pățit ceva.
Nu le-am spus părinților când am ajuns acasă de lovitura primită de la bătăușul clasei, nu vreau să-i îngrijorez, în plus, e doar o lovitură.
M-am întins în pat bucurandu-mă că e vineri și nu mai trebuie să mai îndur înjurăturile colegilor mei pentru că sunt prea palid și slab, a, da, și urât.
Am închis ochii așteptând ca somnul să mă ia.
Învățăm după-amiaza așa că veneam tarziu acasă, iar azi am avut program peste.
Planurile mi-au fost spulberate atunci când telefonul a început să sune.
Am deschis ochii plictisit apăsând pe accept punându-mi telefonul la ureche.

-Alo?

-Mă bucur că ai răspuns.

- Cine ești?

-Ești cam tupeist pentru cineva care ia bătaie în fiecare zi.

-Te rog, nu mai vreau. Te rog să mă ierți, dar nu vreau conflicte. Vreau doar să dorm.

-Înțeleg, dar eu nu te-am sunat pentru a-ți auzi scuzele, vreau să faci ceva pentru mine.

- De ce aș face ceva pentru tine, nu te cunosc și..

-Știi că nu merge așa Yoongi. O faci și punct.

- Dar cine-cine mă obligă? Ești un necunoscut?

-Uite, vreau să citești cu voce tare mesajele pe care le vei vedea în pozele pe care ți le voi trimite acum de- nu știu, poate 10 ori, e bine?

-Te rog, lasa-mă!

•Ai primit un mesaj de la 0752•

-Și, Yoongi, să știi că te aud, deci mai bine începi să citești până când nu se întâmplă ceva cu Holly?-
-Și- pe curând, Yoongi.

Persoana necunoscută a închis lasandu-mă pe gânduri, mai bine o fac, nu știu ce psihopat e.
Deschid mesageria, și văd mesajul de la numărul ăla. Apăs pe poză și văd că e o convorbire între Minna-fata de care îmi place și altcineva, nu știu cine.

Iți place de el?

Minna: Ce? Oh, Nu!

De ce nu? El pare că te place!

Minna: Ha, e gay! Și chiar dacă ar fi hetero nu m-aș uita la unu ca el. E urât, abea îi stă puțină carne pe oase, ce slăbănog e și serios, Min Yoongi? Nici în ruptul capului nu aș fi cu el, nu e ca Junkhyung (bătăușul clasei), cu el m-aș fute și dacă ar fi vagabond, pe bune, l-ai văzut?
Minna: Deci nu, lmao!

Am crezut că poate..

Minna: Nici gând, mici dacă aș avea o pușca la cap și ar trebuii să aleg între el și viața mea.

Am aruncat telefonul deoparte citind pentru a 10 a oară mesajele. Nu-mi venea să cred, nu o plăceam, o iubeam, iar vorbele ei, ei bine, m-au rănit.

0752: Bravo! Voi ține cont de asta! Poate vei scăpa mâine de bătaie. Pe curând, Yoongi!

Du-te dracu!

《《♡》》

depression and some love//yoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum