2

138 15 4
                                    

Mincinosul! Nu numai că am primit bătaie, dar am fost și la detenție din cauza Minnei, cică am trimis mesaje tuturor elevilor din școală poze cu ea goală. De unde să am pozele ălea, nici măcar nu le-am văzut și eu nu vorbesc cu ea, aș vrea eu.
A spus ca să se scoată că am urmărit-o mereu și că uneori auzea un zgomot parcă de aparat foto.
Nu am știut despre ce vorbea, așa că i-am spus directorului că nu am fost acolo niciodată, și da, mi-a arătat o poză cu mine chiar în fața ușei casei Minnei. Normal, am uitat că am făcut un proiect cu ea o dată, însă nici nu s-a sinchisit să-mi deschidă ușa.
Am primit detenție, cine ar vrea să-mi facă așa ceva?
Telefonul vibra pe catedra, unde stătea proful care ne supraveghea, normal că nu eram singur. Oare cine îmi scria mie?

•••

Ajuns acasă m-am întins pe canapea schimbând canalele unul după altul, până cand telefonul mi-a vibrat pentru a miia oară azi.
- Nu știu ce dracu vrei și de ce mă suni încontinuu, dar vreau să mă lași în pace!
-Prostule, termină tu ori te fac să regreți că te-ai născut!
Vocea lui Taekhyung mă înspăimîntă și am închis. De unde avea numărul meu? Și cu ce l-am mai deranjat?

0752: Păi, te-ai născut, nu?

Încă odată, cine ești și ce vrei de la mine?

0752: Sincer Yoongi, vreau doar să te fac să te simți trist și poate să îți dorești siucidul. Pe curând!

CE??

《《♡》》

depression and some love//yoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum