Garen na poszukiwanie

13 0 0
                                    

Świat od początku zmaga się z walką dobra i zła. Prawi i mężni bohaterowie bronią słabszych dysponując armią ddzielnych i walecznych, ale słabych minionków. Podobną armię zebrały siły ciemności których generałowie i bohaterowie zabijają z wielką okrutności i bez cienia wątpliwości.

Jednym z bohaterów tego świata i zarazem symbolem męstwa i walki dla słabszych jest Garen. Rycerz o twarzy dziecka który walczy żeby było tylko dobro na tym świecie. Jego zadaniem stało się wytropienie bestii zabijającej po cichu i w sposób taki że zęby się jeżą.  Nie był to człowiek bo człowiekiem nazwać go nie można. Ludzie wołali na niego PSIUR bo przypominał psine ale był większy i bardzije przypominał wilka. Ludzie mówili że jest karą za grzechy i maltretowanie zwierząt nawet powstał kościół zwierząt gdzie dba się o nie. 

Garen szedł p pustyni. swój wielki ogromny ostry miecz trzymał na barkach bo był tak duży że nie mógł go długo trzymać normalnie. Garen chodził ciągle  zmieczem. Kiedyś spotkała go mistrzyni szremierki Fiora i zapytała po co mu taki bydlak. Garen spojrzał na  broń i powiedział że kiedyś jakaś dziewczyna powiedziała że potrzebuje kogoś z większym mieczem więc wykuli mu ogromnego miecza. 

Miał też na sobie całą zbroje. nie pomysłał by ją zdjąć bo nie był za mądry i mówił że wygląda w niej groźnie. Szedł tak przez piaski bez wody i picia aż w końcu znalazł lekko mokry ślad. Schylił się spragniony i oblizał piach. nagle poczuł chęć wymiotów ale nie miał czym bo ostatnio jadł barana dawno temu a tropił wilka z wielu przyczyn.

Jednym z powodów tropienia wilka było to że zabija ludzi. Podobmo żywił się luckim mięsem i nie mógł przestać jeść i zabijał wieśniaków. To był wystarczjący powód ale gorsze było że kradł bydło i koty i psy i wszystko zżerał a ludzie się go bali więc znaleźli jak ze  świeczką garena który został wysłany tam przez króla. Garen chciał pomóc i tak znalazł się na pusyni.

Woda którą pił okazała się niewodą. Plując garen nie był zbyt iteligentny i śmiał się. Nikt nie wiediząłby czemu albo pomyślałby że garen lubi siki ale garen wiedział kogo to były siki. Nagle usłyszał kroki za swoimi plecami. Garen z palców zrobił znak ułożony w litere W i nagle jego zbroja zalśniała. Był gotowy na bójke.

****************************************************************************************

ZOSTAWIAJCIE SERDUSZKA I PISZCIE Z KIM HISTORIA KOCHAM WAS KISS KISS KISS

League of storyesWhere stories live. Discover now