Tepkiler26

1.1K 30 2
                                    

Biasımızdan hamile kalıyoruz ve bunu ona söylüyoruz ama istemiyor tepkileri;


Adın
Hyun ben hamileyim...

T.O.P
Ben doğru duydum demi. Sen bana hamile olduğunu söyledin.

Adın
Evet doğru duydun. Hamileyim dedim.

Ve Bianda bağırmaya başlar.

T.O.P
O çocuğu hemen aldıracaksın {adın}. Hem de hemen istemiyorum bitti.

Sen ona şöyle bir bakarsın. Gerçekten bunu söylemiş miydi?

Adın
Sen bunu nasıl söylersin. Sen benden ikimizin çocuğunu öldürmemi istiyorsun. Bunu kabul etmiyorum. Asla aldırmayacağım asla dersiniz.

O ise daha fazla canınızı yakar ve tokat atar.

T.O.P
Sen aldırmazsan ben aldırmasını bilirim. İstemiyorum dedim bitti.

Adın
Sen benim aşık olduğum adam değilsin. Beni kullandın. O zaman neden birlikle oldun benimle neden o zaman yaparken kendine engel olmadın. Çocuğumuz olursa olsun dedin. Şimdi ne oldu ha, demek ki sen beni bir oyuncak gibi kullandın. Ama asla ben bu çocuğumuzu aldırmayacağım. Sen benim sevdiğim adam değilsin.


Ağlamanız öyle şiddetlenmiştir ki, hyun kollarınızdan tutup daha fazla canınızı yakmaya başlamıştır. Ve en sonunda bir masaya çarpıp yere düşersiniz.

Hyun ne yaptığını nasıl bu hale geldiğini düşünür ve sizi hemen hastaneye götürür.  Ve sizden habersiz baygınken bebeğini aldırır. Kendine geldiğinde hemşireye bebeğinizin durumunu sorarsınız. Ama hemşire birşey söylemez. Hemşire'ye bağırırsınız en sonunda 'sizinle beraber gelen adam aldırdı onu'der ve gider. Senin tüm çığlığın tüm hastaneyi doldurur. Hemen onun evine gidersiniz kapıyı çalarsınız ve kapıyı açar açmaz tokatı suratına yapıştırırsınız.

Adın
Sen nasıl bir canavar oldun böyle, sen bizim bebeğimize nasıl kırdın. Hiç mi acımadın bunu neden yaptın. Ben sana ne yaptım seni sevmekten başka ne yaptım söyle, şimdi ben de sana en büyük acıyı bırakacağım dersin ve gözü önünde kendi kalbinizden kendinizi bıçaklarsınız.


T.O.P
Sssssssen hayır bu gerçek değil. Bunu yapmadın bu gerçek olamaz. Lanet olsun bana benim yüzümden yaptı. Seni hiç haketmedim ben, ben ne diyeceğini bilemez bedeninize bakar ve sarılır bedeninize.

'Lütfen aç gözlerini bebeğim lütfen özür dilerim, özür dilerim' dese de artık çok geçtir.

Senin son cümlen ise 'ben herşeye rağmen seni çok sevdim' olur ve onun kollarında can verirsiniz.

O ise artık eskisi gibi değildir. Gerçek anlamda delirmiştir. Her mezarına geldiğinde sanki senin hayaletini görür gibi onunla konuşurdu.








Gerçekten  kendi yazdığım bölüme ağlayacağım ya.

Umarım beğenirsiniz.

Kötü bir bölüm oldu.

Üzgünüm.

Lütfen medyadaki şarkıyla okurun.

Bigbang tepkiler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin