Tepkiler27

1.2K 33 0
                                    

                   G DRAGON

Siz eve mutlulukla hastaneden gelip akşam için hazırlık yaparsınız. Bu mutlu haberi biran önce Jiyong'a söylemek istersiniz. Ve ultrason kağıdını güzel bir kutuya koyarsınız.

Akşam olur güzel bir şekilde giyinip Jiyong'u beklersin. Tam o anda zil çalar ve Jiyong Eve girer ve hem sana hem de masaya bakar.

Jiyong
Hayırdır {adın} Özel bir gün mü yoksa ben mi bilmiyorum der.

Adın
Şey aslında yemeklerimizi yedikten sonra sana önemli bir şey söyleyeceğime dersin.

Ve yemeğe geçersiniz yemekler bir tarih long sabırsızlıkla ne diyeceğini bekler.

Adın
Aslında bugün hastaneden geliyorum ve bunu bilmen gerekir dersin.

Eline bir kutu uzatıp açsana dersin. hemen kutuyu açar ve içindeki kağıda bakar.

Jiyong
Bu ne {adın} ben hiçbir şey anlamadım der.

Adın
Ben hamileyim Jiyong dersin.

Jiyong biraz afallamış halde sana bakar.

Jiyong
İstemiyorum der.

Sense bunu duymayı beklemiyordun. Ağlamaya başlarsın.

Jiyong
Bunu tek başıma yapmadım Jiyong  şuan umarım pişman olmazsın sen istemesen de ben istiyorum tek başıma büyüteciğim sen olsan da olmasan da.

Hızlıca odanıza gider bütün eşyalarınızı valize koyup aşağıya inersiniz.

Adın
Sen korkağın tekisin Jiyong. Umarım hayatın da ki herşey benden daha güzel olur. Umarım seni benden daha çok seven birini bulursun. Ha bu arada bizi hiç bulamayacaksın. Artık özgürsün istediğini yap. Hoşçakal der ve onu tek başına bırakıp gidersiniz.

Aradan çok uzun zaman geçmiştir, pişman olmuştur sizi her yerde aramış ama bulamamıştır.

Son pişmanlık neye yarar.


Biraz içime sinmedi ama neyse..

Yine de oldu...

Evet bal gibi oldu işte...

Uzatma....

İkile kovboy...

Bigbang tepkiler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin