Tepkiler29

941 23 0
                                    


Daesung
O gün Daesung'u arayıp önemli bir şey konuşmak istediğini söylersin. Ve bir cafe'de buluşursunuz. Ve Daesung ne diyeceğini merak eder.

Daesung
Artık konuşsan, ne söyleyeceksen söyle der.

Ama bir sorun vardır. Konuşma şekli bile sana karşı değişmiştir. Soğuk bir şekilde konuşuyordur. Ağlamamak için kendinizi zor tutarsınız.

Adın
Ben hamileyim Daesung, bunu söylemek için çağırmıştım seni ama görüyorum ki bana karşı artık çok soğuksun.

Daesung sadece yüzünüze bakar. Bir şey söylemez. Bu sizi daha da çıldırtır.

Adın
Artık birşey söyle bana. Ne oldu sana ne oldu beni seven erkeğe ha ne değişti. Hayatında yoksa başka biri mi var dersiniz.

O ise sadece kafasıyla onaylar.

Adın
Sen bana bunu bana nasıl yaptın, benim aşkım sana yetmedi mi. Peki ama şunu unutma ben ve bebeğim gidiyoruz buralardan. Umarım o kız seni mutlu eder. Demek ki ben seni hiç mutlu edememişim. Hoşçakal Daesung der ve cafe'den çıkar gidersiniz.

O ise sadece orada durmuş gözünden bir kaç damla yaş düşmüştür. Bir kaç ay geçtikten sonra sizi bulmuştur ve karnınızın büyüdüğünü görmüştür. Yanına gelmek seninle konuşmak seni özlediği söylemek istiyordur ama seni kırdığını düşünüp bunu yine ona yapamam deyip bu karardan sürekli vazgeçiyordur.

En sonunda cesaretini toplayıp yanınıza gelir ve;

Daesung
Ben ne diyeceğimi bilmiyorum adın.. sadece seni ve bebeğimizi çok özledim.

Adın
Sevgilin nerde neden onunla değilsin. Geç kaldın git artık sevgilinin yanına.

Daesung
Hiçbir şey senin düşündüğün gibi değil. Annem beni sürekli sana karşı hep tehdit etti. Sana birşey yapmasından korktum lütfen beni affet lütfen...

Gözlerinden akan yaşı gördüğünden dayanamayıp gider sayılırsın. Daesung gerçekten saf sana böyle birşey yapamayacak bir insandı. Seni herşeyden çok seviyordu

Bigbang tepkiler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin