Surprize!Surprize!și iarăși Surprize!

14 2 0
                                    

Eu tot nu pot înțelege, trebuia sa discut situația cu cineva... cel mai bine ar fi cu Oana dar nu prea cred ca o sa apuc...
-Draga haide puțin sa îți explicam ceva!
După cum va spuneam...
-Acuma vin!😒
-Scumpo, îmi pare rău căci nu ți-am spus pana acum, duar ca nu am gasit momentul potrivit.
-Ce sa îmi spui?... Ce moment potrivit...? Stai cum???...
-Îmi cer mi de scuze dar eu trebuie sa plec undeva departe, în weekend și nu poți rămâne singura...
-Pai nu voi rămâne singura, e și Max aici...
-Bine Alicia ..., asta nu se întâmplă asa des,adică de obicei îmi spune draga, scumpă, Aly sau Lily , asa îmi spune duar daca este ceva chiar serios..., deci știam ca nu suna a bine... ☹️
-Nu vei rămâne singura cu Max!
-Dar mama...! Am mai rămas singura..
-Da 5 ore și apoi mai sunat disperata când ajung acasă!
-Bine... Dar de ce sa plec cu el, adică oricum dacă ma gândesc mai bine as putea rămâne cu tati ca mâine a spus ca ar trebui sa ajungă.
-Și uare când ai aflat aceasta informație?
-Acum vreo 5 zile...
-Exact,... s-au schimbat planurile nu va putea veni de data asta, duar după vro aproximativ 2 luni.
-Ce? nu! de ce? Mai corect întrebat de unde ai aflat!??!
-De la însuși dumnealui! (da bine cred ca am uitat sa va spun ca el este plecat înstrăinate deoarece asa ia cerut clientul)
-Eu tot nu ma duc cu un necunoscut!... Duar dacă... (atunci mia sărit fisa norocoasa...) îl iau și pe Max cu mine 😈. În clipa aia trimise o privire lui Noro...
-Bine s-a facut! Se auzi vocea trista a lui Noro. 😉
-Dar Alicia , nu cred ca ar fi ok... tragandui mama cu ochiu între timp ce vorbea, către Noro... știam ca acea fata de mai înainte era semnul ca să ma lase Noro împreună cu Max,dar am refuzat sa o scot la,, iveala "asa ca i-am jucat jocul...
-Eu fără Max nu plec! Ar fi pentru prima uara când stam despărțiți, nu as vrea ca prima despărțire sa fie,,între noi" cu Mustacila asa! 😡Sa făcut!?
-Alicia !!! Cum ai îndrăznit sa spui???!!!...
-Stai liniștită, Monica, nu este vina nimănui, pana la urma îmi imaginez ca ii ieste foarte dificil, adică nici măcar nu ma cunoaște, da chiar de ce nu iai spus pn acum de mn?!
-Da îmi cer scuze...
Totul se tensiona... (vai mama) 😁Max apare și el... Sare bucuros pe Noro... Stai cum!!!
Oooo... Nu!
-Max! Bunele maniere te rog! Și încă schieune nerușinatul! Ce obrăznicie! De obicei când vede pe cineva se așează în fata lui cu pieptul afara și saluta cu lăbuța, nici de cum nu asa... Și dacă ma gândesc mai bine dacă mie nu îmi place de un om nici lui nu ii place (e ca și un fel de legătură) duar dacă îl oblig sa reprezinte educația lui de acasă (adică mai exact putem spune sa se laude😅)...
-Stai liniștită Alice nu îmi este frica de el, am o sabie la mine în vesta și nu îmi este frica sa o folosesc pe infricosatorul ,, balaur"... 😡
-Cum ai îndrăznit sa spui!!! 😠Pe acest om clar nu o sa ma împac ușor cu el...
-Stai liniștită, glumeam. Nu ști ce este gluma?nerusinatul! CUM a îndrăznit?
-Ha, ha!rasem ironic... 😡Te crezi glumeț?! Pai sa ști ca nu îți iese cu mine când e vorba despre cainele meu!!!!!!!...😠Și cu asta am terminat trecând direct în camera mea, fără nici o ezitare!...( Max,logic,urmânduma... )
Gândindu-mă pe drum cât de NERUȘINAT sa fi, nimănui NU ii PERMIT, sa glumească despre cățelul meu!

Alicia și ale ei povești | Volumul I Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum