1.

982 25 1
                                    

Nyári szünetemvan akár csak neked!
Nagyon élvezem azt hogy kapunk két hónapot arra hogy kipihenjük magunkat.Igazából már egy hónap el is szelelt,mintha itt se lett volna.

Reggel kilenc óra van,és most keltem fel.Amikor felkelek elsősorban iszom egy gorty vizet majd a telefonom felé nyúlok.Megnézem az instát,Facebookot majd küldök Jessnek egy Jóreggelt kisbabám üzenetet. Amikor ezekkel megvagyok vagy csak szimplán meguntam akkor kikelek az ágyból,most is így van. Ki keltem az ágyból és azt szépen megcsináltam.A fürdőmbe mentem ahol gyorsan lezuhanyoztam majd egy ápoló krémet kenek az arcomra.Ilyen időben amikor nagyon meleg van,nemszeretek sminket rakni.
A szekrényemhez megyek ahonnan kiveszek egy fekete fehér rövidnadrágot és egy fekete sportmelltartót. Lementem a konyhába ahol anya meg apa pont beszélgettek. Mindenki mondott mindenkinek egy Jóreggelt majd anya és apa kapott egy reggeli puszit.

Leültem az asztalhoz és anya elémrakta a reggeli kávém és a palacsintát.Megköszöntem majd ettem is a reggelim.Közben persze beszélgettünk .Amikor megettük a reggelit akkor felajánlottam azt hogy ma reggel én elmosogatok.Anyának ez nagy mosolyt csalt az arcára. Miután ezt megcsináltam akkor felfutottam a szobámba.Amikor a telefonom a kezembe vettem a telefonom láttam hogy Jess visszaírt. Egy kicsit csevegtünk majd elkezdtünk FaceTimelni.
J: Jóreggelt te tükörtojás! Hogy aludtál?
M: Tükörtojás? Most komolyan? Jobbra nemtelt? Amuuugy jól aludtam,előbb reggeliztem most meg itt e!-mondtam nevetve amire J is nevetett.
J: Azta  ,és mi jót ettél?-kérdezte.
M: Anya csinált palacsintát meg kávét!
J: Nekem meg nem adtál ?! Milyen barátnő vagy te?-mondta nevetve.
M: És hogy küldjem el?! Esetleg elpostázzam?
J: Ez volna a legkisebb!Na megyek mert bepisilek de majd meg irok. Szio!
M: Szia szia!

Leraktam majd halottam hogy anyu kiabált nekem hogy menjek le az ebédlőbe. Amikor lementem akkor láttam hogy Amy volt nálunk!
A: Szia hercegnő! Hogy aludtunk?
M: Amy !! Szuperul aludtam köszi!Hát hogy hogy ittvagy?
A: Jöttem hozzád! Öltözz fel elmegyünk valahova!Nembirok már otthon!
M: Jojo akkor Pill felöltözök!

Felmentem a szobámba nos felvettem egy fekete tank topot és egy fekete rövidnacit.Egy kis szempillaspirált raktam majd kezembe fogtam a napszemcsim a telom és egy kis táskába raktam .Lementem az ebédlőbe majd elmentem Avel( Amyvel).

Beültünk az autóba nos kijelentette hogy elmegyünk vásárolni csak először veszünk kávét. Be indítottuk az autóba a jó Cardi B zenéket nos el is indultunk.

Nemsokára ott is voltunk és vettünk egy jó hideg jeges kávét.Vásároltunk mindent,sőt még olyat is amire nincs szükségünk de jól nézett ki.Ez sokszor történik velem. Ebédkor beültünk egy étkezőbe ahol ebédeltünk és sokat beszélgettünk.Az étkező egy olasz stílusú volt ami nagyon meglepett,vagyis az lepett meg rajta annyira ,hogy olyan szinten nézett ki ,és a pincérekről ne is beszéljünk.Az ebéd nagyon finom volt és utána elmentünk egy parkba ami a kedvencem.Ez a park azért a kedvencem ,mert különleges.Más mint a többi.A parkról tudni kell,hogy megvan kerítve és teli van virágokkal és csodás fákkal is.A park közepén van egy árus ,aki karamelizált almát árul.A bácsi nagyon cuki és már elég jól ismer engem ahogy én is őt. Most is amikor odamentünk venni ,akkor nagyon kedvesen kiszolgált és még kicsit beszélgettünk is.A beszélgetés után leültünk egy parkra a nagy tó mellé. Amy nagyon kedves és nagyon jól ellehet vele beszélgetni. A park után már egyenesen hazamentünk ,mivel eléggé elfáradtunk.

Lezuhanyoztam a hazatérésem után és felvettem a pizsim mivel már volt hat óra,és mivel nemvolt már semmi tervem a mai napra azért ez így pont jó. Telefonoztam és még telefonáltam Jessel is.Elmeséltem  neki hogy mi történt a mai napon velem.Lementem vacsorázni és utána a szobámba metem.Néztem egy kis Youtubet és aztán egyből el is aludtam. 

Jóéjt!

Maffia angyalaWhere stories live. Discover now