Jóreggelt!
Ma olyan hatra állítottam az ébresztőm, de valahogy csak fél hétkor keltem fel. Valahogy ezek az ébresztők nem úgy ébresztenek, hogy még én is fel keljek. Amikor felkeltem, akkor lezuhanyoztam, mert hosszú út áll előttem. A bőröndöm a folyosóra tettem a táskámmal együtt. A konyhába mentem, ahol már anya csináltam nekem reggelit meg reggeli kávét is. Anyával beszélgettem reggel, majd kaptam egy üzenetet, hogy itt a sofőr. Elköszöntem a szüleimtől és lementem az autóhoz. Meglepődtem ,mert egy hatalmas limuzin állt ott. A sofőr betette a bőröndömet a csomagtartóba és én be ültem. James már ott ült.
-Jóreggelt!- köszönt kómás hangon.
-Jóreggelt.Korán keltél, mert elég fáradtnak tűnsz.-kérdeztem.
-Eléggé korán igen, de hát én vagyok a főnök, szóval nekem nincs olyan hogy pihenés.
-Dehogy is nem, minden főnöknek kijár a pihenés. Még neked is.-válaszoltam nevetve.
-Még nekem is, ez jól hangzik, de majd a repülő úton kipihenem magam.
-Jó, és úgy is kicsit dolgozok, majd az úton.- válaszoltam.
-Megint dolgozni fogsz? De hisz dolgozni megyünk, nem kell még az úton is.-válaszolta.
-Tudom, hogy dolgozni megyünk de nekem azért van dolgom, mint a jobb kezednek.-nevettem el magam, amire ő is elnevette magát.
Beszélgettünk tovább, majd odaértünk a személyes repülőjéhez.Eléggé meglepődtem, de örülök neki, hogy ilyennel megyünk mert kényelmesebb. A repülő felszállt és az út elkezdődött.Elővettem a .laptopom és elkezdtem dolgozni rajta. Ő egy kicsikét elszundikált, szóval nehezebb volt dolgoznom.Hogy lehet valaki ilyen gyönyörű ha alszik?! Én ezt nem értem.Egyszer csak kinyitotta a szemeit és azt látta, hogy bámulom.
-Horkoltam?-kérdezte cikin.
-Nem, csak épp odanéztem!-válaszoltam nevetve, amire elnevette ő is magát.
A létutas kísérő zavarta meg a nevetésünket azzal, hogy kicsit rázkódós utunk lesz olyan fél óráig. Amint megéreztem, hogy elkezdtünk rázódni, kicsit megijedtem és odahívott magához.Odamentem és leültetett az ölébe és átkarolt. Azt súgta a fülembe, hogy semmi baj nem lesz, amíg velem vagy. Betakart és elaludtunk. Arra keltünk fel, hogy a légutas kísérő közölte velünk, hogy leszállunk. Amikor felkeltünk furán éreztem magam. Persze fantasztikus volt a karjaiban aludni, de még is a főnököm, ezért gyorsan kiszaladtam a karjából és inkább elkezdtem rakodni. Amikor leszálltunk a repülőről, akkor egyenesen a hotelhez mentünk.
Miután megkaptuk a szobáink kulcsait, egyből le is ellenőriztük. A szobáink egymás mellett vannak, és két külön balkonunk van.A szobámba lepakoltam, majd szólt, hogy három óra múlva lesz a megbeszélés itt az étterembe, legyek kész. Addig én lezuhanyoztam és kipakoltam a bőröndömből. Amikor már közelgett a három óra, akkor lassan elkezdtem öltözni.Nagyon meleg van szóval valami lengébb ruhát kell viselnem, de mégis elegáns legyek, olyan kifinomult. Egy fekete rövid egybe ruhát választottam, ami testhez illő volt. Ez nagyon jól kiemelte a formám és kecsessé tett. Amikor felvettem a ruhát, akkor egy fekete magassarkút vettem fel hozzá és enyhe sminket csináltam hozzá. Amikor már tényleg mindennel megvoltam, akkor szóltam neki és el is indultunk. Ő is nagyon jól nézett ki. Az öltözékét én úgy írnám le, hogy nyárias de mégis elegáns hatást nyújt.
Amikor odaértünk az étterembe, egy csomó ember volt ott, férfiak és nők is egyaránt. Elővettem a magbiztos formámat és egy nagy mosollyal beléptem a terembe a csomó ember közé. Első ember akivel beszélgetni kezdtünk egy olyan projekten dolgozik, hogy mentsük meg a világot.Ez az ötlet nagyon megtetszett nekem meg Jamesnak is. Egyből elkezdtünk beszélgetni az ekonómia oldaláról is a témának és ott is megfelelőek voltak a megegyezések. Miután evvel is megvoltunk, persze egy csomó mindenkivel beszélgettünk és névjegykártyát cseréltünk. Ez még a hasznunkra is válhat. Amikor már megvoltak a megbeszélések, akkor a tengerpartra indultam sétálni egyedül amikor:
YOU ARE READING
Maffia angyala
RomanceA maffia szerelmespár folytatása. Ashley még semmit se tud arról,hogy szüleinek milyen ügyei vannak,és arról sem tud,hogy anyjának mi pasiaj volt előtte,és hogy milyen ügyei!