Arra keltem fel,hogy valaki hív. Nagy nehezen felvettem és tisztáztam Jessel,hogy kora reggel van és engem ilyenkor hagyjon békén.Miután leraktam,mentem fogat mosni és felöltöztem.Lemenetem a konyhába,és csináltam magamnak reggelit.Anya és apa aludtak még,szóval a lehető legcsendesebben kellett megoldanom ezt.Szerencsére sikerült is ez nekem.A reggelimet csendesen ettem meg az asztalnál s közben az Instagramot néztem,amikor rezzent a telefonom.Egy munkahelyre jelentkeztem és értesítést kaptam arról hogy szeretnének egy interjút készíteni velem ,mivel érdekesnek tartják a jelrntkezésem.Ez csak jót jelenthet.Ma kell odamennem délután két órakor.
A reggeli befejeztével elmosogattam és felmentem a szobámba.Néztem egy filmet és felraktam egy arcmaszkot amikor már tíz óra lehetett.Eljott az a pillanat amikor azt is kikell választani hogy mibe menj.Egy olyan ruhát kell választanom ami azt sugározza hogy professzionális vagyok de egyben sexy is legyek.A szekrényemből végül ki is vettem egy ilyen darabot,ami a fent látható képen van.Tizenegy óra lett amikor már úgy voltam hogy készen vagyok.Átgondoltam miket is kérdezhetnek és hogy miket válaszoljak.Kicsit izgultam de bíztam magamban és tudtam hogy menni fog.
Az idő gyorsan eltelt avval hogy elkészítettem a sminkem ami naturál volt.Egy óra volt amikor beleültem az autóba és elmentem a céghez ahol asszisztens szeretnék lenni.Odaértem!
Az épület hatalmas nagy volt ,és annyi ember járt ide oda.Odamentem a recepcióshoz és szóltam neki hogy az állásinterjúra jöttem.Egy kedves öregebb néni volt az,és egyből oda is vezetett a várakozóterembe.Rajtam kívül még két fiatal nő volt ott.Az egyiknek vörös hosszú ,göndör haja volt.Bőre fehér s ajkai vörösre voltak festve.Gyönyörű nő volt. A másik nő meg platina szőke volt.Szerintem ő nem ide való volt,ugyanis a ruházata eléggé nyitott volt.
A várakozás után kijött egy fekete egyberuhát viselő nő.Szőke volt és túlsminkelt.
-Sziasztok!-mondta bunkón!- ha jól tudom tik vagytok azok akik személyes titkárnőnek jelentkeztetek!-mondta s közben megforgatta a szemeit.-jöhet az első !-mondta és a vörös nő be is ment.Tíz perc mulva kijött és a platina szőke hajú nő ment be.Ő szintén tíz perc mulva kijött és rajtam volt a sor.
Bementem az irodába ahol a jövendőbeli főnököm ült.Egy nagy irodáról van szó,hatalmas ablakokkal.Beljebb mentem és kezet fogva leültem a székre.
-Jónapot Miss Hunter! -mondta kifinomultan komoly arccal.
-Jónapot....-akadt el a szavam,elfelejtettem a nevét!Fenébe.
-Black,Black James!-vágott közbe a szavamba.
-Neharagudjon,nemszokott velem előfordulni olyan hogy valamit elfeljetek.
-Semmi baj!Naszoval kezdjük is el mivel már csak nyolc perc beszédre van idő!
-Rendben.-válaszoltam.
-Láttam az önéletrajzát és nagyon meggyőző volt ezért nagy esély van rá hogy ön felvenném mint személyes asszisztensnek!Viszont van pár kérdésem önhöz!
-Rendben!-mondtam és bólintottam.
-Hogy lehetséges az hogy tizenkilnec éves lessz és már befejezte az ekonómiai középiskolát?-kérdezte.
-A tanulmányi eredményeim mindig is jobbak voltak a töbieknél,és mindig előrébb jártam mint a többiek ezért volt lehetőségem osztályt átugrani.Az éretségit is ezért tehettem le hamarabb.
-Szóval akkor ön nagyon intelligens és okos,ezek melett hajlandó a tanulásra is.
-Pontosan ahogy mondja.
-Értem értem .Nagyon meggyőző.Innen valósi vagy csak az állás miatt költözött ide?-kérdezte.
-Itt lakom a szüleimmel kiskorom óta.
-Értem.Egyébként nagyon tetszik a ruhaviselete,nagyon professzionális és egyben elegáns is .
-Köszönöm,ez volt a célom.
-Rendben,a nyolc perc letelt ! Fogom önt értesíteni holnapig hogy meg e kapta az állást vagy nem.
-Rendben.Remélem igen,nagy álom lenne ez számomra.
-Ennek örülök Miss Hunter.Viszlát,további szép napot!-mondta s kacsintott egyet.
-Viszlát és viszont!-mondtam és elmosolyodtam.Amikor kijöttem az ajtón nagyon boldog lettem ugyanis szerintem nagy esély van arra hogy felvesz.Odasétáltam az autómhoz és amikor felnéztem Black James ablakához láttam hogy ott állt és engem figyelt.Probáltam nem észrevenni és be is ültem az autóba és hazamentem.
Otthon átöltöztem és lemostam a sminkemet.Anya pont otthon volt és egy kávé melett beszélgettünk róla.
-Na kislányom hogy sikerült?-kérdezte izgatottan anya.
-Szerintem nagyon jól sikerült.Aztmondta hogy az életrajzom nagyon meggyőző volt.
-Na milyen ügyes vagy!És hogy is hívták?
-Black James!De ne is tudd elfelejtettem a nevét de nemvette rossznéven.
-Hogy néz ki ez a Black James?
-Háát anya!Igen fiatal olyan 22 éves lehetett körülbelül.Elég izmos teste van és nagyon kifinomult.Szerintem ha jobban megismertem tuti kedvesebb lessz,de most is az volt!
-Nahát az szuperul hangzik! Pici szivem,apáddal este nem leszünk itthon csak későn jövünk haza szóval egyedül leszel.-mondta anya.
– Hogy hogy anya,hova mentek?-kérdeztem .
-Apádnak megbeszélése lessz.
-Jaj hát semmi baj,most úgyis felmegyek a szobámba ,veszek egy forrú fürdőt és közben felhívom Amyt és neki is elmesélek mindent!-mondtam anyának.Úgy is tettem ahogy mondtam.Forrófürdő közben meséltem el Amynek azt ami ma történt. A fürdő után lementem vacsizni és el is mentem aludni!
KAMU SEDANG MEMBACA
Maffia angyala
RomansaA maffia szerelmespár folytatása. Ashley még semmit se tud arról,hogy szüleinek milyen ügyei vannak,és arról sem tud,hogy anyjának mi pasiaj volt előtte,és hogy milyen ügyei!