OLAĞAN ÜSTÜ GÜÇLERE SAHİP BİR CADI ,
VE HERŞEYİ BAŞLATAN GİZEMLİ BİR ELYAZMASI.
Sadece bir anlık Cadıların var olduğunu düşünün. Nasıl , nerde yaşarlardı ? ...
--------------------------------------------------------------------------------
İlane bu güne kadar sadece bir Stüdyo'da çalışan dansçı idi.
Herşey stüdyoya gitmek için hazırlanan İlane'ın yapması gereken küçük araştırmayı yapmaması üzerine sabah erkenden kalkıp kütüphaneye gitmesiyle başladı.
Kanada'nın Parlemento kütüphanesinde araştırma yapan İlane Dieschop'un Akademisyenlikle ilgili gizemli bir elyazmasını kitapların arasından çekmesiyle kısa sürede bütün cadı ve vampirleri kütüphaneye yönelmesini sağladı. Çoktan olay yerinden kaçmış olan İlane'ın eve gelmesiyle evdeki bütün soğuk hava İlane'ın yüzüne çarpar.
İlane uykulu gözleriyle evin ortasındaki tozlu koltuğa yönelerek yavaşça oturdu. El yazmasını incelerken kendisini izleyen bir kişinin olduğunu hisseder. Saat geçmeye başlayınca stüdyoya gitmesi gerektiğini ama gidemeyeceğini başının çok büyük bir belada olduğunu hatırlar. El yazmasını kasanın içine koyup yatağına uzanır kısa süre sonra gözleri kapanır. Her zamanki gibi rüyasında şarkı söyleyen ve gittikçe sesi kısılıp bir adam tarafından öldürülen kadın görür. Korkuyla yerinden fırladığında bilgisayara girip el yazmasını taratır. Hiç bir bilgi bulamadığını görür. Tepkisizce bilgisayarın başında ekrana bakarken birden telefonun çalmasıyla irkilir. Numara yok , özel bir numara değil , sadece yıldız var ? Şakamıydı bu.
" ALO ? "
" Alo. sakin ol. sadece ikimiz varız ufak kız t- "
" KUSURA BAKMAYIN FAKAT TANIYAMADIM ?"
" Bir dinlesen ? sendeki o ufak yazmaya ihtiyacımız var. Yaşamakta olduğun bütün dünyanın ihtiyacı var. Onu bana ve- "
" HEY ? ŞAKAMISIN SEN ? ONU SANA VERMEMİ Mİ İSTİYOSUN ? AH TANRIM. "
" Seni küçük ukala cadı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUS IRISPI.
FantasyOLAĞAN ÜSTÜ GÜÇLERE SAHİP BİR CADI. - VE HERŞEYİ BAŞLATAN GİZEMLİ BİR ELYAZMASI.