...

573 39 10
                                    

Medya İlane'ın gördüğü rüya

-------------------

Dünkü olan saçmalıktan sonra uyandığımda bir duş alıp terapiste gitmek için evden çıktım. Bu seferde başımı belaya sokmak istemiyordum terapiste gittiğimde seansımın 27 dk sı bitmişti. 

" İlane İlane İlane... Sorunlu ufak kızımız." 

" Hemen başlayalımmı ? " 

" Elbette otur. "

" peki. Bazen kendimi ucube gibi hissediyorum. Yani herkes gibi etrafta dolanıyorum. Ama içimde kendimi , farklı hissediyorum. Sanki kendi hayatımda bir yabancıyım."

" Sence büyüyen herkes böyle hissetmezmi ? "

" Hepsi deli doktoruna gidermi ? "

" Bu harika İlane. Bu konuşmayı 1 yıl önce çocuk mahkemesinde yapıcağımız aklına gelirmiydi hiç ? ilerleme gösteriyorsun. "

dedi ve kahvesini koymak için karşıdaki sehpaya uzandı.

" Ama o rüyaları hala görüyorum. "

" Sonuncusu ne zamandı ? "

" iki gece önce. "

" Yeni ayrıntılar varmı ? "

" Çoğunlukla aynıydı. Kadının orda durduğunu görüyorum. Bana şarkı söylüyor. Galiba bir ninni. Sonra saldırı başlıyor sonra bitiyor."

" İlane. Bazı rüyalar gerçeğe dayanır. Ama diğerleri bizim zihnimizin kaygıyla baş etme yoludur onu bilinç altının derinlerine doğru iter bu kötü bişey değildir. "

" Çoğu piskiyatri bunu istemezmi ? "

" Bence ben o psikiyatr lardan değilim. İyi haftalar dilerim İlane. "

diyerek bana sarıldı. Bende motoruma atlayarak eve gittim. Aynı numara yine aramıştı Açtım ve sadece dinledim. 

" HEY. SORUNLU KIZ. - ORDAMISIN ? - İZLEMEDESİN UMARIM SENİ FAZLA GERMEZ." 

Diyip telefonu kapattıktan 30 saniye sonra zil çaldı. Korkmaya başlamıştım. 

İLANE ! İLANE ! İYİMİSİN ! KAPIYI AÇ ! " 

Tanrım. Bir bu ukala eksikti. Kapıyı açtığımda bir ses kasedi vardı. Tanrım buna inanmış olamazdım Kerrien'ın sesini tekrarlayan bir kasetti. Korkarak odama çıkıp kapıyı kilitledim sonra camdan atlamak için etrafa baktım Çok geçti sanırım Telefon çaldı 

HALA O YAZMAYI BİZE VERMEMEKLE İDDALIMISIN ? TEK BAŞINA SAVAŞAMAZSIN SANIRIM. "

" GİT BAŞIMDAN ! " 

" TAMAM PEKİ. AMA SON BİRŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM BULAŞIK MAKİNESİNDE EVİ TABANINDAN UÇURABİLECEK ŞEKİLDE BİR BOMBA VAR. " 

Ve bilindik bir ses - dıt dıt dıt - .

Korkarak aşağı indim ve bulaşık makinesini açtım. Gerçekten bomba vardı görünce başımdan aşağıya kaynar sular döküldü kendimi hemen dışarıya atarak havuza daldım ev yerle bir olmuştu havuzun üstünde evden düşen yanan tahtalar vardı. Ne yapacağımı şaşırmıştım 

 

SUS IRISPI.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin