>>>

395 41 12
                                    

Takipçilerim baya düşmeye başladı :S 

--------------

GİTMESİ GEREKEN KUŞA UÇMA DİYEMEZSİN.

-

Birden yere yuvarlandım. Neler olduğunu anlamadan ensemde soğuk bir el hissettim. Beni kendisine doğru çekti iğrenç bir sesle

" BUNLARI DENEMEK İÇİN ÇOK KÜÇÜK DEĞİLMİSİN ? "

" BE-BE-BEN" diye sayıklamaya başladım. sonra döndü ve tekrardan bağırdı.

"SANA ÇOK KÜÇÜK DEĞİLMİSİN DİYE SORDUM İLANE !"

Birden büyüyü içimde hissettim beni duvardan duvara vurmaya başladığında yaşlı adama yalvarıyordum tanrım ! 

BU OYUN YETER İNDİR BENİ ! İNDİRSENE ! YA LÜTFEN İNDİR ARTIK ! "

Duvardan duvara vurmaya devam ediyordu adama döndüm ve elimi doğrulttum 

OF İLANE. HİÇ DEĞİŞMİYCEKMİSİN ? HEP AYNI ÇOCUKLUKLAR :) "

NE ? ÇOCUKLUKMU ? BEN BUNU YAPABİLMEK İÇİN AYLARCA ÇALIŞTIM. İĞRENÇ YAŞLI ADAM.. Elimi indirip gözlerimi kapattım. Gözlerimi açtığımda sarı ışık topu gibi parlıyorlardı. Sanki kendimi dışarıdan izliyordum. O anki sinirle patladım. Elimi indirdiğim yerden üstüne doğru kaldırarak 3 defa aynı sözleri söyledim. Önce cama çarptı. Sonra birden silkindim tekrardan adama baktığımda masanın üstüne salyaları akarcasına yatıyordu. " IYYH PİSLİK ! " diyerek tekrar üzerine elimi yönelttiğimde hiç bişey yapamadım. O anlık bir sinirdi sanırım. Lanet olsun. Hiç bir zaman cadı olamıycam ! 

Sonra büyü konuştu. 

" O KADAR EMİN OLMA İLANE. YETENEKLERİNİ SADECE SİNİRLERİNİ KONTROL ETMEYE BAŞLADIĞINDA KULLANABİLİRSİN. " 

dediğindeki yüzümde oluşan ufak gülümseme herşeye bedeldi. 

----------------------------

iyi okumalar VOTE VE YORUMLARINIZI bekliyorum ♥ 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SUS IRISPI.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin