Fellegekben

486 21 2
                                    

Ledöbbentem. Ötletem sem volt, hogy ki lehet az. „Biztos egy részeg állat” gondoltam, majd megpróbáltam megfordulni, hogy szemügyre vehessem ki is áll mögöttem, de nem sikerült.

Puha, meleg kezét óvatosan a szememre helyezte, másik kezével pedig maga felé fordított. Idegőrlő volt a várakozás. Nem tudtam ki az, mégsem féltem. Biztonsággal töltött el minden egyes érintése. Nem tudtam mit akar. Becsuktam a szemem, és hagytam, hogy irányítson. Bíztam benne. Magam sem tudtam miért, de nem tartottam tőle. „Rengeteg ember van körülöttünk és Lilla is itt van valahol, nem történhet akkora baj”- gondoltam, így nem szólaltam meg, csak vártam a következő mozdulatot. (Valószínűleg, a szüleim nem így értették a „ne állj szóba idegenekkel” szabályt, de hát ez van. Egyszer élünk…) A lábam lassanként eltávolodott a földtől, de még sem inogtam meg, olyan erősen tartott karjában, de ettől függetlenül lábaimmal átkaroltam a derekát, mert így neki is, és nekem is kényelmesebb volt. Egyik kezét még mindig a szemem előtt tartotta. Szinte nem is éreztem, hogy ott a tenyere, annyira ügyelt arra, hogy baja ne essen az arcomnak, és a szemeimnek. Semmit sem láttam, mégis éreztem tétova közeledését, ahogy egyre szaporábban vette a levegőt. Alsó ajkával megérintette a nyakam. Az egész testem görcsberándult. Nem értettem, hogy válthat ki belőlem egy idegen, akinek még az arcát sem láttam ilyen érzéseket. Félnem kellett volna, vagy esetleg elrohanni. Mégsem tettem. Csak elengedtem magam a karjában, és hagytam, hogy azt tegye, amit szeretne. (Lehet, hogy ekkor kezdett „hatni” a 2, fehérrumos mojito, ezért adtam át magam ennyire a pillanatnak, de nem bántam meg.)

Azt hiszem észrevette, hogy nem tiltakozom, hisz érezhetően magabiztosabbá vált. Ajkait a nyakamra tapasztotta, és nem engedte el. Édes csókokkal kápráztatta el testem. Annyira jó volt. Életemben nem éreztem még ilyen boldogságot. Felemelte fejét a vállam és a fülem közötti ívből, majd megint a fülembe súgott valamit:

-Csak tartsd csukva a szemed, ígérem nem fogod megbánni! Bízz bennem!

(Elég nehéz volt bízni benne, főleg, hogy nem tudtam kicsoda, de hát ha eddig megtettem, ezután is fog- gondoltam -szóval engedelmeskedtem a kérésének.)

Kezét óvatosan elemelte az arcomról, én pedig csukva tartottam a szemem. Gyengéden lerakott a földre, átkarolt majd megcsókolt. Tétova, bátortalan csóknak indult. Az adrenalin szintem az egekbe ugrott, minden pillanatban egyre jobban vágyódtam egy újabb csókra. Óvatosan elhúzódott tőlem.

-Kinyithatod-suttogta. Még mindig nem láttam, de hangjából tudtam, hogy mosolyog. Már sejtettem, hogy ki lehet. Jobban mondva, reménykedtem, hogy Ő az.

A sors, vagy esetleg egy véletlen?!Where stories live. Discover now