Merhaba, ben Alice. Alice Leviss. 14 yaşındayım. Doğma büyüme Almanya'da yaşıyorum. Annem, Adriyanna. Babam, Robert. Almanya'nın sayılı zengin kişilerindeniz. Iki tane de ablam var. Selena ve Miley. Ikizler. Ikiz olmalarına rağmen birbirlerinden çok farklılar. Selena Sakin, tatlı, çalışkan. Miley ise Çılgın, güzel ve alaycı. Yani sadece bana alaycı. Ailenin en küçüğü olmak ta zor. Hele ki çılgın, sınır tanımaz ablan varsa.. Hergün beni insanların içinde küçük düşürüyor. Mesela, küçükken yaptığım utanç verici anılarımı anlatıyor. Arkadaşlarıma küçükken kafamı klozetin içine soktuğumu anlatmıştı. İĞRENÇ! Tanrım. Ama birbirimizle ne kadar kavga etsekte onu çok seviyorum. Ne olursa olsun ablam sonuçta.. Sıra geldi Dimitra'ya.. :)) Dimitra benim çocukluk arkadaşım. Onu çok seviyorum. 5 yaşındayken tanışmıştık. Sosisli sandwich sayesinde.. Yıl 2005. Sosisli sandwich imi alıp bir masaya oturmuştum. Annem beni burda usluca beklemem için tembih etmişti. Sadece iki dakikalığına lavaboya gitmişti. Usluca sandwich imi yiyordum ki arkamdan bir ses geldi.. "O sandwich i bana ver!" Arkamı döndüğümde benim yaşlarımda bir kız vardı. Sandwich benim en sevdiğim yiyecektir. O yüzden vermeye hiç niyetim yoktu. Ve soğuk kanlılıkla ona "Hayır!" dedim. Keşke demeseydim.. Beni sandalyeden itti. Yere düştüm! Ve sandalyeme o oturdu. Yerden kalkarken, sandwich imden bir ısırık aldı! Sinir olmuştum. Yerden kalktığımda o sinirle bende onu ittim.. O da yere düştü. Ve ben sandalyeme tekrar oturdum. Sandwich imden ısırık alıyordum ki Yerden kalktığı gibi beni yine yere itti! Aslında biraz hoşuma gitmişti çünkü tam benim gibiydi. Ve eğlenceli bir kiza benziyordu. Ve ben yılmayıp, tekrar ayaga kalktım. Yine onu ittim. Ve sandalyeme oturup sandwich imi yemeye basladim. O yerden kalktığnda ise bana "Seni sevdim." dedi. Bende onu sevmiştim. Çünkü bende başka birini sandwich yerken görsem bende onu iterdim. Sandalyenin biraz sağına kaydım yer açmak için. Ve ona "Bende." dedim. O da sandalyenin sol tarafına oturdu. Ve o an hiç tahmin etmeyeceğim bir şey yaptım. Sandwich imin yarısını bölüp ona verdim! Sonra annesi yanıma geldi. Gözlerime inanamadim.. Annesi Kristen Stuvard! Ve bana yaklaşıp "Merhaba tatlı şey.. Adın ne senin ??" diye sordu. Heycandan bayılacaktım. O kadar tatlı sevecen bir şekilde sormuştu ki adımı.. Ağızım kulaklarıma kadar geldi sevinçten.. "Alice." dedim. Yanıma çömelerek, saçlarımı okşadı.. Yanağımdan öptü. tekrar o tatlılıkla; "Hmm ne kadar güzel ismin varmış senin.. Annen veya baban yanında mı? " diye sordu. Bende; "Annem lavaboya gitti. Hemen gelir." dedim. O da; "Hmm senin gibi güzel bir kızın annesi kim miş merak ettim." dedi gülümseyerek. Ve tam o sırada annem geldi. Yanimda Kristen Stuward'ı görünce doğal olarak şaşırmış tı. Bende annemin benim gibi heycandan titremesini bekliyordum ki, koşarak gitti sarıldı. Daha da çok şaşırmıştım. Dimitrayla birbirimize baka kaldık. Sanki 40 yıldır arkadaşmış gibi çığlık ata ata sarıldılar. Annem; "Ah Kristen.. yıllar oldu. Ne kadar özlemişim.. Bak bu Alice. Kızım." dedi. Kristen ise; "Aaa inanmıyorum. Ne kadar da tatlı.. Bende Dimitra'yı masada usluca beklemesini söyleyip hesabı ödemeye gitmiştim. Ama bizim yaramaz Alice'nin yanına gitmiş. Arkadaş olmuş lar." dedi. Biz Dimitra ile kıkırdamaya başladık. Annem; "Hahah.. Kristen yarin boş vaktim var. Dimitrayi'da alıp bize gelsenize." diye sordu. Dimitra ile ben çığlık atarak 'lütfen, lütfen' diye bağırdık. Kristen ise bizi kıramayarak "Olur." dedi. Bu sefer de Dimitra ile beraber sevinç ten bağırdık. Kristen biraz mahçup olmuş bir şekilde "Adriyanna'cım.. Lütfen kusura bakma.. Benim Dimitra'yı kursuna bırakmam gerekiyor. Gitmemiz lazım.. Yarın saat 2:30 da geliriz.." dedi. Annem ise; "Tamam canım.. size iyi eğlenceler. Brad'e de benim için selam söyle." dedi. Brad Dimitra'nın babasi olmalıydı. Kristen'da "Tamam canım. Hadi yarin görüşmek üzere. " diyip gittiler. O zamandan beri tek kardeşim olarak gördüğüm arkadaşım Dimitra dır. O benim herşeyim onu çok seviyorum..
MERHABA :)) BUNU YAZMAK İÇİN 2.5 SAAT UĞRAŞTIM :D MERAK ETMEYİN, İLERİKİ BÖLÜMLERDE BOL SAVAŞ SAHNESİ BOL VAMPİRLER OLUCAK. YORUM YAPMAYI VE VOTE'LAMAYAYI UNUTMAYIN. SİZİ SEVİYORUM. TAKİPTE KALIN <3 XX.
SİZİ ÇOK SEVEN..
- BAYANAGRESİF..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutulma
VampireYaşam, şimdiye kadar birisinin fark ettiğinden daha kırılgan dı.. 1 dakika önce yaşarken 1 dakika sonra ölü olabilirdin. Peki ya hiç ölmiyceksen? Doğum, yaşam ve ölüm.. Her biri birer döngü ama birde bu döngünün dışında yaşayanlar da var. Doğan, yaş...