Amerika'ya adım adım..

12 2 0
                                    

"Merhaba efendim ne alırdınız?"

"Soda lütfen."

"Peki ya siz beyfendi?"

"Nescafe. Şekersiz olursa sevinirim."

"Pekala buyrun.."

"Teşekkürler."

Uçak yolculuğu çoktan başlamıştı. Henüz daha yarım saat geçmişti. Daha 14 saatlari vardı.

Alice; "Baba daha ne kadar sürücek?"

"14 saat. Şimdi den sıkıldın mı?"

"Evet"

"Uyu istersen."

"Uykum yok."

"O zaman mızmızlık etme."

Alice gözlerini devirdi.

Adriana; "Bulutlara bak. Çok hoş değiller mi?"

"Evet öyleler."

Uçakta yapılıcak birşey yoktu. Çok canları sıkılmıştı.

Alice; "Ben Amerika'ya gitmek istemiyorum."

Adriana; "Kızım, biliyorum zor olucak. Ama yanında Dimitra da olucak. Hem fazla sıkıntı çekmiyceksin. Tüm dünya senin ve Dimitra'nın ününü tanıyor."

Alice Adriana'nın kulağına fısıldadı:

"Bir sorunun olduğunu biliyorum. Uçaktan iner inmez neler olduğunu anlatıcaksın. Ben sizin oyuncağınız değilim. Bende bu ailedenim. Bir sorun varsa öğrenmek en doğal hakkım."

Adriana'nın yüzü sararmıştı. Alice haklıydı. Öğrenmek onun en doğal hakkıydı. Ama Alice bunu öğrenmeden Victoria'dan kurtulmaları lazımdı.

****************

"Bunun iyi bir fikir olduğundan emin misin? Belkide vaz geçmelisin."

"Saçmalama Nigel. Başını getirdik. Sonunu da getiricem."

"Of sadece şansımı denemek istemiştim. Pekala hazır mısın uçak birazdan kalkıcak."

Victoria göz kırptı. Ve uçağa giden ince uzun koridordan yürümeye başladılar.

*****************

Miley; "Off daha kaç saat kaldı."

"Bilmem vardır daha."

"Çok sıkıcı. Uçak düşse de kurtulsak."

"Saçmalama canım.."

'Ehem ehemm.. Kaptanınız konuşuyor. Yolculuğumuzun yarısına gelmiş bulunuyoruz.. Kral Jet Turizm'i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.'

Alice; "Dayanmalıyımm..." Dedi bunalarak.

Dimitra; "Anne, Amerika'da ne zaman okullar açılıyor?"

"Haftaya."

"A..ama biz.. İngilizce bilmiyoruz."

"1 hafta içinde hızlı öğrenim yapıcaksınız. Yarından itibaren sabah 07:45 ,akşam 21;00 a kadar."

"Ne inanamıyorum! Çok kötüsünüz."

"Yaaa pilot amca... Lütfen geri çevir uçağı lütfennn..."

Adriana; "Sadece 1 hafta sonra anadiliniz gibi imgilizceniz olucak. İyi yönünden bakın."

"Ama çok zorrr.."

"Zor diye bişey yok.."

"Ufff."

****************

Gece saat: 00:045

Adriana; "Robert."

"Efendim."

"Hazır Alice uyumuşken sana bişey anlatmam gerekiyor."

"Dinliyorum?"

"Alice bi sorunun olduğunun farkında."

"Ona söyleyemeyiz."

"Evet. Birşeyler bulmamız gerekiyor. İnandırıcı olması lazım.."

"Bak. Bence yarın düşünelim. Uykumuz geldi. Uyumak için iyi zaman. İyi geceler bitanem."

"İyi geceler."

Adriana uyuyamıyordu. Aklı Hep Alice'in dediği cümledeydi. 'Ben sizin oyuncağınız değilim.' Ne olursa olsun uyumalıydı. Yarın çok iş vardı. Güçlü kalkmalıydı. Gözlerini kapattı uyumaya çalıştı.

MERHABAAA ✌️✌️ BU BÖLÜM BİRAZ GEÇİŞTİRME OLDU ÜZGÜNÜM AMA İLHAM SIKINTISI ÇEKTİM :D VE BİRAZ DA CANIM SIKKIN. O YÜZDEN AKLIMA BİŞEY GELMEDİ. NEYSE OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YARIN YENİ BÖLÜMLE GELİCEM <3<3 VOTE LAMAYI UNUTMAYINN

SİZİ ÇOK SEVEN;

-BAYANAGRESİF

TutulmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin