Amerika Yolcuları

31 3 0
                                    

"Tanrım! Onun eline ne oldu!"

"Ben..ben bilmiyorum."

"Tamam bu konuyu sonra konuşuruz. Şimdi Alice'i sakinleştirmemiz gerekiyor!"

Alice yavaş yavaş sakinleşmeye başlamıştı.. Ama hala nefes ritmi düzelmemişti. Hah! Victoria işte. Kızın şuuruna girdi. Rüyasını o yönetti. Ah Vic..

"Alice.. Ayağa kalk.."

"Ihh şey ıahh ben.. ne olduğunu uhmm bilmiyorum." diyerek Adriana'nın yardımıyla ayağa kalkmaya çalıştı. İlk başta sendeledi. Sonra dengesini korudu.

"Tatlım.. Neler oldu anlat."

"Ben.. ben şey.. sadece.. uyudum."

"Rüya mı gördün?"

"Kabus."

"Neler gördün?"

"Seni.. Babamı.. K..kanlar içindeydin. Babam.. o ise, ağaca çivilenmişti.."

"Eline ne oldu?"

"Bilmiyorum.. Gerçekten.. Yemin ederim."

"Peki.. birini gördünmü hiç.."

"Anlamıyorum.."

"Yani bu gün hiç tanımadığın birine dokundunmu?"

Dimitra araya girdi;

"Evet. Biriyle çarpıştı. Ama onun dışında kimseye dokunduğunu sanmıyorum."

"Nasıl biriydi?"

"Kızıl saçlı.. beyaz te-"

"Tamam." Adriana bir hışımla ayağa kalktı. Eve doğru hızlı adımlarla yürüdü. Robert'ı aramalıydı. Telefonunu eline aldığı anda hızlıca rakamları çevirdi..

+Efendim hayatım?

-Robert! Alice'in eli yandı.

+Ne, nasıl?Doktora gittinizmi?

-Hayır. Çünkü Victoria bunu yaptı.

+Nasıl? Nasıl olabilir?!

-Anlatıcak vaktim yok! Anla işte bize mesaj göndermiş. Ayrıca Alice'in rüyasına girdi! Kızım hala şoktan çıkamıyor. Robert, artık vakit kalmadı! Hemen.. hemen şimdi biletleri erkene al. Yarın sabah gidiyoruz!

+ T..tamam hayatım.

Adriana telefonu kapattı. Ve direk Alice'in yanına koştu.

"Kızım.. daha iyimisin?"

"Evet.. sayılır."

"Tatlım.. eve götürelim seni. Uyu biraz dinlen."

"Tamam."

Alice, Adriana'nın yardımıyla odasına çıktı. Yatağına yattığı anda uyuya kaldı. Kristen;

"Tatlım.. Ben.. ben gerçekten çok üzgünüm. Alice kısa zamanda düzelecektir."

"Teşekkür ederim.."

"Geç oldu.. Gitmemiz lazım. Çok geçmiş olsun."

"Tamam canım.. İyi yolculuklar.. Ah.. Tanrım. Nerdeyse unutuyordum. Yarın sabah Amerika'ya gidiyoruz. Uçak arızalanmış. Biletimizi erkene almışlar."

"Ooo. Tanrım! Peklala haber verdiğin için teşekkürler."

"Önemli değil."

*********************

"Sen gerçekten kötüsün!"

"Ooo teşekkür ederim hayatım."

"Orospu."

TutulmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin