Amerika.

56 2 1
                                    

"Burdan acilen taşınmamız gerekiyor"

"Haklısın hayatım."

"Victoria bizi bulmadan.."

Insan kendi kardeşinden ne kadar korkabilir ki ? Victoria'dan korkulur.. Vahşi bir yırtıcı o. Intikam için gözü dönmüş bir vampir!

"Biliyorum.. Kızlarımın için taşınmamız lazım.. Ama ne kadar saklana biliriz ki ? Alice daha 14 yaşında. Tamam. Ama Miley ve Selena'ya söylememiz gerek.. Onlar kendilerini koruyabilir. Biliyorsun, onlar da senin gibi.. Elf." dedi Robert.

Yuzunu buruşturan Adriana lafa şöyle girdi..;

"Haklısın hayatım.. Uzgunum. Ama benim Elf oldugumu Miley ve Selena öğrendiği zaman nasil tepkiler verdiklerini biliyorsun. Ben Alice'nin de böyle tepkiler vermesinden korkuyorum. Tamam. Belkide tam vakti ama.. cesaret edemiyorum."

"Hayatım.. Hatırlatma ma gerek varmı bilmiyorum ama Alice ya Elf olucak yada kurt.. biliyorsun Bana çekerse benim gibi kurt olur. Ama-"

"Eğer Victoria bir hainlik yapmazsa."

"Bu cümleyi bir daha duymak istemiyorum."

"Alice birazdan okuldan gelicek.. Bizi normal görmeli. Aşkım sende biraz duşa gir.. Belki biraz rahatlarsın.."

"Peki.. Yanlız ne olur ne olmaz Alice ve bizim diğer kızlara Akşamdan sarımsaklı yiyecekler yedirelim."

"Evet. Iyi fikir.. Ben zaten haç kolyeleri almıştım takarım onlara.." Dedikten sonra Adriana Roberte sarıldı.

Robert ise Adriana'nın bu hareketine karşılık olarak, sarılmasına karşılık Başından öptü.

       

                         *****

"Beni vampir yaptığın o güne lanet olsun!"

"Ne yani ? Orda ölmene izin mi vericektim ?!"

"Zaten ben ölmek için o çatıdan atladım!"

"Robert için mi ?! Hah.. salaksın."

Victoria'nın sabrı taşmıştı.. Zaten patlayacak bir sebep arıyordu. Yerde duran kızgın demiri Nigel'a doğru tutarak;

"Ben çok sevdim ! Anladin mı.. "

"Anla artık! Ben seni seviyorum Victoria. Unut artık onları! Robert ve Adriana çok mutlu. Ama biz.. biz.. ikimiz olabiliriz.."

"Yeter artık sus! "

"Robert, Adriana'yı seviyor."

Victoria'nın artık sabredicek hali kalmamıştı.. Sinirle kızgın demiri Nigel'a fırlattı.

"Artık sıra bende. Acı çektirme sırası bende."

Ne yazık ki kızgın demir Nigel'ın karnına saplanmış tı. Tom acı içinde..;

"Kalbimi ıskaladın." diye piç gülüşünü yaptı.

Victoria ise gözlerini devirerek oda dan çıktı.

                         ****

"Ben geldim !" gelen Alice'di.

"Hoş geldinn.. " diyen Adriana kapıda dikilen Alice'e sarıldı.

"Babam nerde ?"

"Duşta. birazdan çıkar.. Ee okukun nasıl geçti canım?.."

"Çok güzeldi.. Dimitra ile çok eğlendik.."

TutulmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin